אשדוד תצא לב״ש למשחק על עונה שלמה

אשדוד תצא לב״ש למשחק על עונה שלמה

לא שהסיכויים של אשדוד גדולים אבל מצד שני בכדורסל כמו בכדורסל הכל אפשרי, כל עוד לא מאבדים את האמונה. איך אמרו הגששים? ״בלי האמונה, צסק״א לא היתה אוכלת אותה״.

2 נצחונות רצופים של אשדוד הפיחו רוח של תקווה, אמנם הנצחונות לא היו על הקבוצות הרלוונטיות למאבק התחתית אבל ניצחון הוא ניצחון.

פול סטול, זה כל ההבדל והוא פה על תקן המשיח. ברור לכולם שהיכולת שלו היא זו שתקבע אם אשדוד תרד ליגה או תעשה את הבלתי יאומן. בתכל׳ס, שאר הקבוצה צריכה לשחק בשבילו ולתת עבודה בהגנה, טולפסן יצטרך להשחיז את ה״ידית״ מטווח ה-3 וליאור אליהו חייב להצדיק את המוניטין ולתת תנובות יעילות פי כמה מהמשחק האחרון.

על הקווים יש קוסם, אם יש מישהו שיכול לעשות את הנס זה בראד גרינברג, הביטחון שנוסף לשחקנים והאטרף האמריקאי-יהודי יכולים להחזיר את התקווה, קל זה בטוח לא הולך להיות, אפילו קשה פלוס.

פרי עמלה של מחלקת הנוער נראה יפה ביציע, לפחות במשחק האחרון, הצבע חוזר להיכל, באיחור אופנתי אבל מבחינת אשדוד בזמן הכי נכון. גם הדולפינים חוזרים אט אט ועושים מאמצים למרות הסכסוך המתמשך עם ההנהלה.

למשחק מול באר שבע מתארגנת הנהלת הקבוצה למשלחת צהובה שתנסה לתת פייט ביציע, באר שבע לא במצב מזהיר והיא רחוקה 2 נצחונות מאשדוד (למרות שיש לה נקודה עודפת בעקבות 2 נצחונות עבר על אשדוד) והמשחק הזה יקבע אולי סופית מי תהיה היורדת, או שאשדוד מצמצמת או שבאר שבע בורחת. משחק עונה לכל דבר ועניין.

המשחק יתקיים בהיכל הקונכיה בבאר שבע, מוצ״ש הבא 29.2 בשעה 18:30

צילום: דוד קקון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*