איפה קונים תיקים איכותיים?

איפה קונים תיקים איכותיים?

תיק הוא פריט נאמן שמלווה אותנו לכל מקום ורובינו מחזיקים בהיצע רחב של תיקים במלתחה, לכל אירוע או צורך. תרמיל לטיולים, למחשב נייד או ללימודים, לעבודה, ליציאות.
עולם התיקים נחלק לשלל סוגים: מפאוץ' שאפשר לכרוך סביב המותניים דרך תיקי צד שחלקם יכולים להתלבש גם בצורה אלכסונית ועד תיקי גב וקלאץ'. כל כך הרבה דגמים ועיצובים שאפשר לבחור מתוכם, כל פעם מחדש, את התיק האולטימטיבי לאותו אירוע או הופעה.
תיק הוא פריט שתרצו להקפיד על כך שהוא איכותי, עשוי מחומרי גלם עמידים, רוכסנים חזקים או אבזמים נוחים, סגירה ופתיחה אינטואיטיביות. שיוכל לשאת בנאמנות את התכולה עם חלוקה חכמה לפי פריטים כולל הפרדה פנימית וכיסים חיצוניים.

לא מתפשרים על הטובים ביותר

השאלה הנשאלת היא היכן קונים תיקים איכותיים ועל מה שמים דגש בעת בחירת הפריט?
יש מבחר אופציות לרכישה מחנויות המתמחות בתיקים דרך תיקי מעצבים ועד כאלה שנמכרים ברשתות ובחנויות אונליין של רשתות אקססוריז, דגמי מעצבים אורגינליים וחיקויים בשפע, מותגים בינלאומיים ומקומיים.
תוכלו להיחשף לפריטים מסוגננים הן בשווקים והן בחלונות הראווה במרכזי הקניות, בחנויות הפזורות ברחוב וכמובן, באתרי אינטרנט בהם פשוט במיוחד לחפש את הדגם לפי סגנון, תקציב, מאפיינים של צבע, אלמנטים שמשדרגים את הנראות ולקבל את הפריט עד אליכם זאת בהזמנה מרחוק.

בבחירת הפריט האיכותי יש לשים לב לחברה שייצרה או ייבאה אותו על מנת להבין מי עומד מאחורי הדגם והאם יש לפריט חותמת אמינות, של מקור ידוע שעיצב וייצר אותו. אינכם רוצים לרכוש חתול בשק ולגלות שאולי המוצר נראה טוב אבל מתפרק במהרה.
כאשר רוכשים ממקום ידוע בין אם זה אוף ליין או און ליין, יכולים לסמוך על כך שהפריט יעמוד בדרישות שלכם.

כשאופנתיות פוגשת פרקטיות

פרמטר נוסף לבחירה הוא סוג הדגם ומהי המטרה שלכם בשימוש שלו. האם זה תיק קומפקטי או גדול ורחב שיכול להכיל מחשב נייד, קלסרים, מחברות, האם יש לו חלוקה פנימית וחיצונית נוחה לאחסון ולארגון לשמירה על סדר ופשטות.
מאילו חומרי גלם הוא עשוי, כשמדובר בפריט שתרצו לשאת בחורף בוודאי תהיה לכם חשובה העמידות כנגד גשם בעוד בקיץ, בימים החמים, יתכן שתחפשו פריט מבד אוורירי, נושם או קליל יותר כמו למשל פריט שעשוי מקש.
שימו לב שכאשר רוכשים באונליין אפשר להתרשם ממפרט טכני שכולל, בין היתר, חומרי גלם והשילובים ביניהם כמו גם את מידות התיק שאף הן חשובות אם אינכם רוצים להעמיס על המראה בתיק רחב מידות יתר על המידה או להפך, מחפשים דגם שאכן יכיל בנוחות את כל מה שאתם זקוקים לו קרוב אליכם.
הנוחות ובהקשר הזה – אופן הלבישה או הנשיאה – בעלת השפעה מכריעה. האם תרצו לאחוז את הפריט ביד או לשאת על הגב, אולי על הכתף או בצורה של "הצלבה" בפרונט של הגוף. וכמה קשיחות הרצועות או אולי אלסטיות, מתכווננות בהתאמה אישית לממדי הגוף.
המראה של הדגם אף הוא קריטי, כי בכל זאת מדובר בפריט אופנתי, שתרצו לחבר עם הלבוש והסטייל כולל הסגנון האישי שלכם. צבעוניות עזה או רגועה ומאופקת, אולי צבעים קלאסיים או דווקא בלתי שגרתיים כמו כתום או ורוד פוקסיה שנחשבים מאוד אופנתיים היום, הדפסים גיאומטריים או הדפסים פרחוניים או פסים בקומבינציות מעניינות, תוספות שמעצימות את המראה של הדגם כמו פרנזים, חרוזים, פאייטים וכדומה.
חפשו המלצות וחוות דעת, העדיפו רשת שמחזיקה גם חנויות פיזיות וגם אתר, שתוכלו לבחור איך לרכוש והיכן וגם להחליף במידת הצורך ושיהיה מקור אמין שעומד מאחורי ייצור ועיצוב הפריטים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*