אילת לומדת על תוכניות הבריאות של אשדוד

אילת לומדת על תוכניות הבריאות של אשדוד

ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי, הגיע השבוע לביקור באשדוד והתקבל ע"י ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. הלוי והצוות העירוני שנילווה אליו הגיעו במטרה ללמוד על תוכניות הבריאות של אשדוד, על הפעולות שנקטה העיר בתחום ופיתוח מודלים של עבודה בנושאי בריאות.

הצוות בא ללמוד על התפתחות תחום הבריאות והעשייה המרובה בתחום הבריאות בעיר לטובת התושבים.

במסגרת הביקור נפגשו עם ראש העיר ד"ר לסרי פגש את המשלחת ונתן סקירה אודות העיר והפעילות המקדמת נושאי בריאות בקרב התושבים. לסרי הדגיש את חשיבות העשייה העירונית בנושא הבריאות וציין את מחויבותו לייצר סביבה המאפשרת ניהול אורח חיים בריא אשר ייטיב עם בריאות התושבים. כמו כן הסביר על התשתיות העירוניות הקשורות בתחום הבריאות כמו טיילת הספורט, הפארקים ומתקני הכושר הפזורים ברחבי העיר. קידום בריאות בקרב ילדים והורים ותכניות מגוונות המעודדות עיסוק בפעילות גופנית. בתוך כך הציג לסרי את חזון ראש העיר ופיתוח מערך הבריאות בעיר.

מטרת הביקור, כפי שהוגדרה ע"י מר יצחק הלוי, הייתה ללמוד על מהפיכת הבריאות באשדוד ועל כל הנעשה בעיר. הוא ציין כי היתה זו למידה מפרה וברך על העשייה המבורכת והענפה בתחום הבריאות. כמו כן, הוא ציין כי הוא מחויב להובלה והצלחת התהליך גם בעיר אילת ומודה על היכולת ללמוד מאתנו כיצד עושים "מהפכה בבריאות".

מנהלת מחלקת הבריאות, הגב' אילנה שמלה ללום, הציגה והסבירה למבקרים על הפעילות הרבה הנעשית בעיר, בתחומי החינוך, קהילה ועשייה עירונית משתפת, סיפרה על השותפויות ואירועי השיא למען הקהילה. בתום הביקור יצאו חברי המשלחת לסיור בעיר כדי לראות את טיילת הספורט ואת פארק אשדוד ים המרהיב.

מחלקת הבריאות שמחה להיות חלוצה בתחומים מגוונים ומעמידה את הידע שלה לטובת רשויות אחרות. "אנו נכונים להכשיר וללמד ערים ורשויות מקומיות המבקשות להגיע וללמוד מאיתנו על העשייה והשינוי המתחולל בעיר" אומרת שמלה-ללום ומסכמת "אחרי הכל, לכולנו חשובה הבריאות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*