אבינועם שושן – זה הזמן להשתנות

אבינועם שושן – זה הזמן להשתנות

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד וחבר מועצת העיר אבינועם שושן מתכוון לשנות את הקו המיליטנטי אותו אימצו היו״רים בשנים האחרונות כולל חברו של שושן, אלון חסן. בראיון שנתן שושן לגלובס מצהיר אבינועם חד משמעית: ״די לשביתות״, הוא מוסיךף שאחת מהסיבות ללינץ׳ התקשורתי נגד עובדי הנמל הוא האצבע הקלה על ההדק בשביתות העובדים בנמל. ״לאן זה הביא אותנו?״ מצהיר שושן, ״איך הגענו למצב שהציבור שונא אותנו?״ משהו כנראה עשינו לא נכון. עוד מוסיף שושן בראיון: "אין עתיד בלי עבר, בלי לראות איפה אתה עומד ואיך הגעת למצב שכל הציבור שונא אותך; אפילו במשפחות שלנו מסתכלים עלינו בעין לא יפה.

זה יכול להיות אפילו בני דודים שמסתכלים עליך כך כי אתה חי טיפה ברווחה. 90% מזה זו הסתה שמפמפמים לציבור כאילו עובדי הנמל אין להם משכנתאות והם לא משלמים מסים". אבינועם שושן בהחלט מהווה שינוי בהתנהלות הועד, אחרי היגואר של גומא חסין, ועסקאות המליונים של אלון חסן היו״ר החדש מגיע עם קו צנוע, דירה רגילה ברובע ז׳, ריהוט סטנדרטי ורכב ממוצע, לא תמצאו אצל שושן שעון רולקס או עט מון בלאן, אורח החיים הדתי שאימץ כולל בתוכו את מידת הצניעות הכל כך חשובה.

אבל אל תטעו, שושן הוא לוחם ולשונו חדה כסכין, מי שמגיע לישיבות המועצה הספיק כבר להבין כי מדובר באדם ענייני, מחוייב לקהל בוחריו וכמו שאומרים אצל החבר׳ה: ״לא פראייר״, גם כשהציע לו ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי בלייב להצטרף לקואליציה על חשבון צילקר ומפלגתו, שושן לא התבלבל ולא איבד את קור הרוח/חוש ההומור: ״זה נשמע כמו הצעת נישואין״ התלוצץ ויצא מהמצב המלחיץ באלגנטיות. נראה כי אבינועם שושן מתחיל להבין את מהות המנהיגות, אין כיו״ר ועד עובדים והן כחבר מועצת עיר מצליח שושן לנתב את דרכו בדרכי נועם ולהיכנס לנעליים הגדולות שהשאיר אלון חסן ולאט לאט להתאים את רגליו, גם במועצת העיר ייאלץ אבינועם להיכנס לרגליים גדולות לא פחות, האותיות איתן רץ שושן למועצת העיר והמפלגה אותה החיה מחדש הוקמה ע״י ר׳ אליהו בן חמו, שדגל בסובלנות, סבלנות ובדרכי נועם, עפ״י השינוי המסתמן אבינועם שושן מבין את הדרך והולך לפיה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*