לשוב למסלול המנצח: מ.ס אשדוד יוצאת למשחק חוץ לא פשוט במושבה

לשוב למסלול המנצח: מ.ס אשדוד יוצאת למשחק חוץ לא פשוט במושבה

לאחר תוצאת התיקו המאכזבת מהשבוע שעבר, תצא ביום ראשון מ.ס אשדוד למשחק חוץ באצטדיון "המושבה" מול בני יהודה של ניסן יחזקאל. במועדון הדרומי יודעים כי המשחק מול הקבוצה משכונת התקווה יכול לסמן עבורם את כיוון המשך העונה. מצד אחד הפסד ואיבוד נקודות נוסף מול קבוצת תחתית, והקבוצה מעיר הנמל תחזור ללחץ הקו האדום, אך מן הצד השני ניצחון בראשון יקרב את החניכים של רוני אוואט ויוסי מזרחי אפילו אל מבטי ראייה לעבר מיקום אפשרי בפליאוף העליון.

באימון המסכם נראה היה כי רכבת הנבחנים הזרים רק הולכת וגוברת בהגיעתה אל העיר הדרומית.
מי שנחת אתמול והחל להבחן בשורות האדומים-צהובים, הוא הבלם איזואבו אבונימה בן ה22. אבונימה, ניגרי בעל מבנה גוף פיזי מרשים, נבחן כבר בעברו באשדוד בתקופת ניר קלינגר, ואף היה קרוב לחתימה בהפועל תל אביב לפני כ-שנתיים. כמוהו מי שעוד ממשיכים להבחן ולנסות להותיר רושם טוב בעיניי אוואט

הם הקשרים ייבגני צ'ומאק האוקראיני ואלן וויגור, כשהאחרון לא נטל חלק באימון הבוקר עקב מתיחה בשריר.
מי ששוחרר בחזרה למולדתו הוא הקשר הבוסני פיליפ ארז'ינה שלא הותיר חותם בעיניי אנשי הצוות המקצועי.
בנוגע למצבת השחקנים לקראת יום ראשון, מי שנעדרו מהאימון היו תום מונד הקשר ותום בן זקן המגן.

מונד כאמור בשל מחלה ואילו המגן הימני בן זקן נסע לבקר את אביו בבית הסוהר, ויהיה כשיר להתמודדות החשובה.
גדי קינדה יצא כמה דקות לאחר תחילת האימון עקב מתיחה בשריר הירך, אך גם הקשר הצעיר שחוזר מפציעתו הארוכה שפקדה אותו, אמור להיות כשיר ואף לפתוח בהרכב הראשון מול הזהובים.

רוני אוואט מבין כאמור את חשיבות המשחק והמשך הדרך " יש עוד שמונה משחקים עד לסיום הליגה הסדירה, וכל משחק מתוך השמונה האלה יהיה עבורנו מלחמת קיום, מבלי קשר לתוצאה ביום ראשון. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה אל החלק העליון של הטבלה. ראינו למשל קבוצות כמו רעננה שכבר ראו את עצמן שם ועכשיו הם חזרו אחורה. לא שכחתי את ה2 מ18 מתחילת השנה שגורם לנו לסחוב גיבנת".
לגבי התוספת של לוסיו למערך ההתקפי " צריך לזכור שגם לוסיו, גם דולי וגם גדי קינדה שחזר, מוסיפים הרבה עוצמות שהיו חסרים לנו בחלק הקדמי. שחקן כמו לוסיו שמשחק עם הגב לשער היה חסר לנו".

על הרצון לחיזוק נוסף " רוב השחקנים שמגיעים להבחן משחקים על אותה משבצת. אנחנו בודקים ועושים את המאמצים לחזק את הסגל במיוחד בעמדת הקישור. המטרה להתחזק לפחות בשני שחקנים נוספים".

מי שעד כה נחשב לאחד מנקודות האור בסגל הקבוצה, הוא המגן השמאלי הקרואטי קרלו ברוס'ץ, שהוסיף לקראת הקרב הקשה מול בני יהודה " בני יהודה זאת קבוצה עם שחקנים יצירתיים מאוד, אנחנו יודעים שזה הולך להיות משחק קשה מאוד, וניצחון שלנו ייתן לנו צ'אנס להתקרב למרכז הטבלה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

Comments are closed.