מעל 5,000 איש באו למחות על השבת

מעל 5,000 איש באו למחות על השבת

תצוגת תכלית מרשימה והפגנת כח יוצאת דופן התקיימה היום בביג פאשן שמנצא בכניסה הדרומית לאשדוד ומסתמן כי הניסיון לסגור אותו יהפוך לאחד מסמלי המרכזיים. גם השבוע הגיעו פקחים של עיריית אשדוד לחלק התראות/קנסות, לחץ ההמון קצת הרתיע אותם ככל הנראה והשבת הם הסתפקו רק בלצלם את העסקים הפתוחים.

כאמור, אלפים הגיעו השבת, חלקם להפגין, חלקם למחות וחלקם רק לתמוך. אלפים חתמו על עצומות והתארגנות חדשה שקמה כמטה המאבק העונה לשם ״מחזירים את אשדוד לאשדודים״ לקחה יחד עם פעילים של שמעון כצנלסון הובלה על המיזם.

2 ערוצים נפתחו רוסי ועברי שהמכנה המשותף של שניהם היא שמירת הסטטוס קוו והחלפת ראש עיר. אלה היו המסרים המרכזיים אך מה שבאמת היה מרשים לראות היא את כמות האנשים, מלח הארץ ומלח העיר אשדוד ממגוון תחומים, פעילים חברתיים, וגם לא מעט מינגלינג פוליטי.

מי שהתקבל בפחות חום ואהבה היה סגן ראש העיר בוריס גיטרמן שהותקף ע״י פעילי המאבק של רובע טו׳ , החיבור שלו לראש העיר לסרי לא עזר גם מול הרוסי שחלק לא מבוטל ממנו הגיע שמעון כצנלסון. פעילי המאבק ברובע טו׳ ניצלו את הבמה הגדולה לחלק פליירים ולבצע הסברה אודות המאבק המקביל אותו הם מנהלים נגד עיריית אשדוד.

הפגנה

גופי תקשורת רבים הגיעו לסקר את המחאה שעל פי המארגנים רק החלה. מביג פאשן נמסר כי המתחם יילחם בגזרה בכל האמצעים החוקיים והדמוקרטיים להשארת המתחם פתוח בשבת כפי שתוכנן מלכתחילה.

להזכירכם הערב מתוכננת הפגנה נוספת מול בניין העירייה בשעה 17:00 שם נוכל לראות את התפתחות העניינים ולאן נושבת הרוח.

 

44873_big_new_sale_banner_650x208

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*