הערב: הצהובים של טפירו ימשיכו ברצף המדהים?

הערב: הצהובים של טפירו ימשיכו ברצף המדהים?

חמישה מחזורים לתום העונה, ובמכבי אשדוד\באר טוביה שמו מטרה אחת ברורה לעיניהם: להצליח להשתחל אל שמונה הקבוצות הראשונות של הליגה, בדרך להמשיך את העונה גם במשחקי הפלייאוף.

הדרך לשם עוד ארוכה אמנם, אבל הערב (חמישי,19:00)  הצהובים מעיר הנמל יהיו כנראה חייבים לנצח את הסגולים מעירוני נהריה ב"עין שרה".

עוד לפני שנדבר על המשחק מחר, חשוב לזכור את המצב של מכבי אשדוד בטבלה:

הקבוצה ממוקמת במקום העשירי, בהפרש של שני משחקים בלבד ( שני ניצחונות פחות) מנהריה ומראשון לציון, אותה תארח אשדוד במחזור הבא, ומשחק אחד בלבד פחות מהפועל תל אביב, כשגלבוע\גליל מחזיקה באותו מאזן כמו אשדוד, 12 ניצחונות ו16 הפסדים.

DKA_1019

המשחק מחר הוא קריטי במיוחד בשל העובדה שניצחון של נהריה פלוס ניצחון ביתי של ראשון לציון על גליל וככל הנראה מכבי אשדוד תענה על הביטוי המפורסם של "ללכת לים".

אבל למה להיות פסימיים?

האמת שעם התצוגות שהדולפינים מראים בחודשיים האחרונים זה יהיה אבל רציני לכדורסל הישראלי אם החניכים של טפירו לא יגיעו לפלייאוף.

אחרי הניצחון בשישי שעבר על קריית גת שיצר רצף של שלושה ניצחונות רצופים, אשדוד תקבל בחזרה את קווין דילארד מנהל המשחק הנהדר שלא שיחק מול הקריית-גתים, כשמנגד נהריה תמשיך להיות ללא יינסי גייטס שעדיין מעורב בפרשת הסמים.

DKA_0786

מריו ליטל הזר החדש ממשיך מדי שבוע ושבוע להראות חיבור יוצא מן הכלל לשאר חבריו, וגם יפתח זיו בעזרת טישמן ואלטיט יכולים בהחלט להביא את הניצחון דרומה.

בשני המשחקים הקודמים בין הקבוצות העונה, גברו החניכים בסגול של אריק אלפסי על מקבילתם מאשדוד. במחזור השלישי נהריה קטעה רצף של שני ניצחונות של אשדוד עם 82-70 באולם "הקריה".

במחזור ב14 נהריה שוב קטעה רצף של שני ניצחונות של אשדוד בדרך ל76-69 בעין שרה. האם ההיסטוריה תחזור על עצמה בפעם השלישית? מחר בערב נדע כולנו..

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*