לסרי: "החזרנו לעיר את השקט והכבוד ההדדי בין התושבים"

לסרי: "החזרנו לעיר את השקט והכבוד ההדדי בין התושבים"

הערב, בישיבת מועצת העיר, הציג ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את מתווה השבת עליו שקד בשבועות האחרונים. ובישר כי העירייה בראשותו, תרכז את מאמצי האכיפה בתוך תחומי העיר, במקומות שבהם פועלים סופרים בסמוך לאזורים דתיים וליד בתי הכנסת. לסרי הדגיש, "הניסיונות להחיות את המחלוקת – אינטרסים פוליטיים".

אשדוד – עיר של כבוד. ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, הציג בישיבת מועצת העיר הערב (רביעי) את המתווה שגיבש לפתרון המחלוקת סביב פעילות בתי העסק בשבת. לדבריו, מדיניות האכיפה העירונית תתרכז מעתה באזורים בהם קיימת פעילות מרכולים בתוך העיר, בסמוך לציבור דתי, כמוסכם וכמקובל על כלל תושבי העיר.

ראש העיר ד"ר לסרי תיאר את השתלשלות הדברים שהביאו למחלוקת בנושא השבת וציין כי, "הכבוד ההדדי הופר, מספר סופרים נפתחו בשבת ולעתים בסמוך למגורים של ציבור דתי". לדבריו לא הועילו כל ההסברים והבקשות, כולל דוחות התראה וקנסות ואפילו לא צווי סגירה, שכן בעלי הסופרים עתרו לבית המשפט בטענה לאי שוויוניות. לדברי ראש העיר הדברים עומדים בסתירה לאופי תושבי אשדוד, "אנו חוזרים לאוירה החיובית של חיים ביחד ובכבוד שאפיינה אותנו מאז ומתמיד, תחת הנהגתי ותחת הנהגת קודמיי".

המתווה שהציג ראש העיר, על דעת רוב תושבי אשדוד, מסיר את סוגיית השבת מעל סדר היום הציבורי ומפנה מקום להמשך בנייתה ופיתוחה של העיר. "כל ניסיון ללבות יצרים מחדש כדי לקושש מנדטים, הוא ניסיון להילחם בכל תושבי העיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*