חיזוק משמעותי ומעניין למכבי "בן" בנות אשדוד

חיזוק משמעותי ומעניין למכבי "בן" בנות אשדוד

כשאנחנו עשרה ימים בלבד לשריקת הפתיחה של ליגת "אתנה" לכדורסל נשים. התחזקה אמש (שישי) הדאבליסטית מהעונה הקודמת בשחקנית רכש מרשימה מאוד.

מדובר בשחקנית סרבית בת 30, העונה לשם דיאנה בוטוליז'ה. בוטוליז'ה (1.76) שיחקה באולימפיאדת ריו האחרונה, וביחד עם נבחרתה סרביה, וזכתה במדליית הארד הנחשקת, ועוד לפני כן זכתה עם נבחרתה במדליית הזהב באליפות אירופה לשנת 2015. הסרבית הוותיקה, שברזומה נמצאות קבוצת ליון הצרפתית, בה שיחקה בעונה שעברה, וכמו כן שיחקה גם בליגות בספרד ובשוודיה אמורה לשחק במדים הצהובים-כחולים של מכבי "בן" בנות אשדוד, רק במסגרת האירופאית. וזאת בשל שלילת ההשתתפות של הגארדית טיה פרסלי. במועדון מעיר הנמל, חשבו שפרסלי כבר לא נחשבת לשחקנית מתאזרחת, אך נאלצו לקבל את ההודעה מראשי היורוקאפ, לפיה מותר כאמור רק מתאזרחת אחת שתשחק, ולקבוצה יש כבר על התקן המשבצת הזזאת את אשלי פאריס.

במועדון חשבו שפרסלי כבר לא נחשבת למתאזרחת, אך הסיבות לעיניהן,פרסלי עלתה רק אחרי גיל 16, ולא עשתה צבא, מנעו את הספק.

בעקבות ההודעה הקשורה לפרסלי, בקבוצה החתימו בצורה הכי מהירה את השחקנית מנבחרת סרביה, כשפרסלי קיבלה בצורה קשה את הבשורה לפיה לא תוכל להשתתף ולקחת חלק במשחקים באירופה, העיקר שתהווה גורם חשוב במשחקי הקבוצה בליגה המקומית!.

כזכור,בוטוליז'ה מצטרפת לסגל המרשים והנוצץ של המאמן עדן ענבר, שכולל בגזרת הזרים את טיפאני ג'קסון שעשתה את הקאמבק המרגש, את אליסון הייטאוור, אשלי פאריס, ופהרייה אבאדי השוודית. בגזרה הישראלית השמות הבולטים הם שי דורון שממשיכה עונה רביעית במועדון, קטיה לויצקי,נעמה שפיר שחקנית הרכש מרמת חן.

ליגת העל לנשים אמור הלהפתח ב31.10,כשאשדוד תצא למשחק חוץ קשה מאוד בשרון,מול בנות הרצליה. אך חשוב להזכיר שנכון לפרק הזמן הזה,עדיין לא ברור אם הליגה אכן תפתח בתאריך הרשמי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*