גם ליטא קטנה עליהן

גם ליטא קטנה עליהן

שנתיים מאז עברה הפעם האחרונה, אולם "הקריה" באשדוד חזר להרגיש מה היא אווירה חגיגית סטייל אירופה. זה קרה הערב (חמישי) כשמכבי "בן" אוצר השקעות אשדוד אירחה את הקבוצה הליטאית הופטראנס סירנוס, וגברה עליה בתוצאה מרשימה של 84-65, במסגרת המחזור השני של היורוקאפ.

הקבוצה של עדן ענבר הגיעה עם לא מעט ביטחום להתמודדות הערב, לאחר הניצחונות במהלך השבוע האחרון על ספרטק מוסקבה במחזור הראשון של היורוקאפ, ועל בנות הרצליה במסגרת הליגה.

מאות האוהדים שלבשו צהוב והגיעו לעודד את קבוצת הבנות האהובה, ראו פתיחת משחק שקולה ומפתיעה מאוד. הליטאיות שניזונות בעיקר משחקניות מקומיות צעירות, החליטו מההתחלה ללכת על שיטת הזריקות לשלוש, שיטה שמזוהה מאוד עם הליגות המזרח-אירופאיות. ולא נתנו לקבוצה הישראלית העדיפה לברוח. מי שנתנה את הטון לבנות אשדוד ברבע הראשון הייתה הסנטרית המצויינת טיפאני ג'קסון, שסיימה את הערב כטופ-סקוררית המצטיינת עם 21 נקודות ו9 כדורים חוזרים.

גם במהלך הרבע השני, הלך הרוח על הפרקט היה דומה, אשדוד עלו לפער דו ספרתי, אך הליטאיות בראשותה של ויקטוריה יארוץ' המצויינת שמרה על עצמה במשחק, והמחצית הסתיימה עם שלשה גדולה של שי דורון שקבעה 43-35 על לוח התוצאות בתום המחצית הראשונה. הנמשחק נשאר צמוד, עד בערך לאמצע הרבע האחרון, אז החניכות של עדן ענבר העלו את משחק ההגנה שהיה נורא עד אותו הרגע, במיוחד בשל הכדורים החוזרים בהתקפה אותם לקחו האורחות, ובעזרת נקודות חשובות של נעמה שפיר המצויינת ושל פארייה אבדי השוודית-סומלית, סיימה מכבי "בן אוצר אשדוד את המשחק בתוצאה מרשימה של 84-65 בסיום.

ביום חמישי הבא תארח הקבוצה של עדן ענבר את צ'צליג ההונגרית שתגיע כמו אשדוד אל המשחק עם שני משחקים בהם ניצחה, כשגברה הערב בביתה על ספרטק מוסקבה, שאותה כאמור ניצחה אשדוד בשבוע שעבר.

קלעו לאשדוד: ג'קסון 21ו 9 רבאונדים,נעמה שפיר 15,דורון 14, אבדי 11ו8 רבאונדים,הייטאוור 10, לויצקי 8, בן נון 3, פאריס 2. בוטולינה שיחקה אך לא קלעה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*