השבת השחורה של ג׳קי בן זקן

השבת השחורה של ג׳קי בן זקן

מה לא עשה הבוס הגדול של מ.ס. אשדוד כדי להביא ניצחון השבת, בחלומותיו השחורים לא צפב ג׳קי בן זקן לקבל תבוסה מנועלת הטבלה שכמעט השלימה עם הירידה לליגה השנייה ובמשחקה האחרון התעוררה מול החבורה הכבויה של ניר קלינגר. ההפסד מוריד את אשדוד אל מתחת לקו האדום בעקבות ניצחון דרמטי של הפועל חיפה 2:1 שלהבדיל מאשדוד נתנה את הדם עד השניה האחרונה, ובדקה ה-90 הצליחה להביא 3 נקודות ולעלות מעל לקו האדום. נכון לעכשיו אשדוד לא תלויה בעצמה והיא ופ״ת יורדות לליגה הלאומית.

גם השבוע הסיפור של המשחק היה הקהל, אוהדיה המורדים של עירוני אשדוד באו והשמיעו קולם ועודדו את פ״ת, יגידו מה שיגידו כנראה שהקהל היה ויהיה עקב האכילס של הקבוצה והם אלה שמצליחים להוריד את הביטחון לאדומים צהובים של קלינגר.

13 מחזורים לא מצליחה אשדוד לייצר ניצחון, איש לא האמין שאשדוד תגיע למצב הזה, ואיש לא האמין שמשבר האוהדים יגיע לרמה הזו, אשדוד כאמור איבדה את השליטה על גורלה לעונה הבאה ותצטרך לנצח את הפועל ת״א בשבוע הבא בבלומפילד ולקוות או להתפלל להפסד של חיפה.

iro

אין ספק שגם ניר קלינגר הוא חלק מהמשוואה הנכשלת, קלינגר לא ידע להכין את הקבוצה למשחק הכל כך חשוב, לא יעלה על הדעת שבמשחק על חייך תקבל 4 גולים, לא נתפס, לא מתקבל על הדעת. קלינגר כידוע מקבל גיבוי מוחלט מהבוס, ללא ספק אחד הטריגרים שמתנקמים בו ביציע.

צפו לקמפיין מטורף מצד מ.ס. אשדוד להביא את כולכם בשבוע הבא לבלומפילד…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*