מ.ס אשדוד חזרה רשמית לליגת העל

מ.ס אשדוד חזרה רשמית לליגת העל

מ.ס אשדוד ידעה לפני המשחק שהיא זקוקה לנקודה אחת בלבד מול הרצליה כדי להבטיח באופן רשמי ומבחינה תיאורטית את מקומה בליגת העל בעונה הבאה, אחרי עונה אחת בלאומית והיא עמדה במשימה.

קל זה לא היה, החבורה של רוני אוואט כבר הובילה 0:2 ו-1:3, ופעמיים היה נראה שהכל גמור והחגיגות בשיואן, אבל שחקניו של שרון חיטמן חזרו והשאירו לעצמם סיכוי תיאורטי להשיג את המקום השני, שמוביל גם כן לעלייה בתום העונה (רחוקה שש נקודות מאשקלון).

עבור אשדוד מדובר בהישג מרשים, מה לא אמרו על היורדות לליגה השניה וכמה קשה לעלות אחרי עונה אחת בלבד ועוד מהמקום הראשון 3 מחזורים לסיום.

למועדון הצרכנים העירוני הראשון בישראל כבר נרשמת?
להרשמה חינם ליחצו כאן!

מ.ס אשדוד הצליחה הפעם, בניגוד לשבוע שעבר להביא גם כמות מכובדת של קהל שקיבל באותה הזדמנות כרטיס כניסה לנשף העליה של הקבוצה אותו תנחה שי מיקה מהאח הגדול יחד עם ירון אילן. עוד בתכנית עדן בן זקן והפתעות נוספות. הנשף יתקיים באמפיתיאטרון.

בעלי הקבוצה ג'קי בן זקן אמר לאחר המשחק: "כמובן שאני מאוד שמח, זו לא ליגה פשוטה למרות שזה נראה קל אבל זה לא היה קל. אני מאוד שמח שחזרנו אחרי עונה אחת. אני חושב שאנחנו היום מועדון הרבה יותר טוב ממה שהיינו קודם ואמרתי כבר בשנה שעברה, שהירידה הזו תעשה לנו רק טוב כקבוצה ובטח כמועדון".

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*