אווירה מחשמלת – התוצאה קצת פחות: 0-0 בדרבי הגדול של אשדוד

אווירה מחשמלת – התוצאה קצת פחות: 0-0 בדרבי הגדול של אשדוד

ה30\12\2017 ייזכר וייחקק כאחד הארועים המרכזיים של אשדוד השנה, ובוודאי כמרכזי והעצום ביותר בכל מה שקשור לענף הספורט בעיר.

אמש (שבת) עלו על כר הדשא באצטדיון היא', שתי קבוצות האוהדים של מכבי עירוני והפועל אדומים אשדוד, וסיפקו לפחות בכל מה שקשרו אל מחוץ למשחק עצמו, הופעה מחשמלת.

מעל ל-6 אלף איש כיסו כל מושב באצטדיון, אך בסופו של דבר, ראו 0-0 די מאכזב יש לומר, משתי הקבוצות באדום ובצהוב.
אורחי הכבוד של הערב היו שייכים לצד האדום. חיים רביבו ואלון חזן, מגדולי השחקנים שיצאו מעיר הנמל שלנו וכיכבו לא מעט בכדורגל הישראלי ומחוצה לו, קיבלו תשואות והוקרות לפני פתיחת המשחק, כשגם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, נכח בין אורחי הכבוד ביציע.

על המשחק עצמו כאמור אין יותר מדי מה להרחיב.

המחצית הראשונה הייתה די שקולה, כששתי הקבוצות לא מצליחות להראות עליונות אחת על יריבתה. יוסי פליקר וברוך דגו הגיעו למצבים קורצים בצד של עירוני, אך נעצרו אצל יוסי שקל, ומן העבר השני דוד רביבו היה הברומטר המרכזי של האדומים, וניסה את מזלו בכמה מצבים מחוץ לרחבה.

אל החצי השני עלו הבחורים של פיני עייש בטירוף. האדומים שלטו כמעט לכל אורך 45 הדקות האחרונות, כשהצהובים של שרון מרציאנו צריכים להוקיר תודה לאלילת המזל, וכמו כן לשוער המצויין גל אנגלשטיין, ששמר על רשת נקייה משחק 14 ברציפות בליגה!.

נועם תרועה, גאדיף וורקאט ואריאל טרבלסי, טיווחו את השער הצהוב, אך בסופו של דבר תוצאת הסיום הייתה מאופסת.
פיני עייש, מאמן האדומים, סיכם בצורה הטובה ביותר את ההתתמודדות כשאמר " המשחק אמנם הסתיים בתיקו, אך העיר אשדוד היא המנצחת הגדולה" וכמה שהוא צודק.

גם קפטן האדומים, יאיר אזולאי אמר בסיום " תחושות מדהימות שלא חוויתי מעל עשרים שנה. שיחקו פה שתי קבוצות טובות ולגבי האווירה, לא יודע אם יש כזה דבר בליגת העל הרבה מקומות. חבל שלא ניצחנו אבל נמשיך קדימה ויש דרך ארוכה".

גם לישי ביטון, קשר הקבוצה הוסיף " יוצאים מפה עם תחושת פספוס קטנה כי במחצית השנייה הגענו להמון מצבים שלא ניצלנו ב100 אחוז, אבל יוצאים מפה מרוצים בעיקר בגלל האווירה, כי אין אווירה כזאת גם בליגת העל".

הצד הצהוב, הבן האובד ברוך דגו שחזר הביתה, לא הסתיר גם הוא את ההלם וההתרגשות מהאווירה ביציעים ואמר " הייתה לי צמרמורת אפילו שמדובר בשתי קבוצות בליגה ב', זה הזכיר לי את הימים היפים בליגת העל כשהמגרש היה מלא. זאת חוויה שהייתה לשתי הקבוצות ואני מקווה ששתיהן יעלו למעלה כי זה יעשה טוב לעיר".

אם כך, בתום הסיבוב הראשון של הליגה, הפועל אדומים מוליכה עם 39 נקודות, כשעירוני בצהוב דולקת אחריה עם 37.
במחזור הבא האדומים יארחו את הפועל ירוחם, כשעירוני תתארח ברחובות אצל בני יצ'לאל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*