הגונב מגנב פטור: רמת חן החזירה את יתרון הביתיות לאחר 61-56 על מכבי בנות אשדוד

הגונב מגנב פטור: רמת חן החזירה את יתרון הביתיות לאחר 61-56 על מכבי בנות אשדוד

לפני שלושה ימים כשמכבי "בן" אוצר אשדוד עלתה ליתרון של 1-0 בסדרת גמר הפלייאוף של ליגת "אתנה" לנשים על רמת חן באולם "זיסמן", עייני כל האוהדים נשאו אל עבר המפגש היום בין השתיים הערב (ראשון)באולם "הקריה".

הצהובות של עדן ענבר ידעו שניצחון יעלה אותן ליתרון מבטיח של 2-0, יתרון אותו אף קבוצה לא איבדה בליגה מעולם, אך שחקניות אשדוד לא השכילו לעשות זאת והפסידו בחזרה את יתרון הביתיות, לאחר 61-56 למכבי רמת חן בסגול.

המארחות מאשדוד לא בדיוק הגיעו למחצית הראשונה של ההתמודדות. לאחר המשחק הנרפה של רמת חן ביום חמישי, הפעם הסגולות של שירה העליון עטו על שחקניות אשדוד כבר מהפתיחה, כשדניאל אדאמס האקסית ואליסה בארון נטלו את היתרון עבור האורחות, בדרך ל39-25 מפתיע בתום המחצית הראשונה.

הרבע השלישי היה צבוע בצבע הצהוב, אשדוד עצרו את רמן חן על 8 נקודות בלבד ברבע, כשטיפאני הייז סיימה שוב כקלעית המצטיינת עם 19 נקודות וברדת השחקניות לרבע האחרון, הפער עמד על47-44 בלבד לאורחות.

דווקא ברבע האחרון כשהיה נראה שהמשחק בדרך לניצחון של הצד המארח, רמת חן הראו אופי במיוחד לאחר ההרחקה של העליון לאחר שתי עבירות טכניות, ולמרות יתרון 7 נקודות לאשדוד שתי דקות לסיום, קור רוח של שחקניות רמת חן מהקו חתם את תוצאת המשחק, 61-56 לרמת חן.

קלעו לאשדוד:

הייז 19, דורון 16, ג'קסון 10 נקודות ו12 רבאונדים, שפיר 7, ויילר 3, לויצקי 1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*