ברגל ימין: בנות אשדוד פתחו את סדרת חצי גמר הפלייאוף עם ניצחון על בנות הרצליה

ברגל ימין: בנות אשדוד פתחו את סדרת חצי גמר הפלייאוף עם ניצחון על בנות הרצליה

בשעה טובה, ליגת "אתנה" בכדורסל נשים הגיעה לתום העונה הסדירה, ומשחקי חצי גמר הפלייאוף החלו הערב ( חמישי) כשבמוקד מכבי "אוצר" אשדוד אירחה את בנות הרצליה למשחק מספר 1.

הצהובות מאשדוד שסיימו במקום השני את העונה הסדירה והגיעו עם יתרון ביתיות מול הכחולות מהצד האורח, פתחו את הסדרה עם ניצחון 87-63 מוחץ וחלק.

פתיחת המשחק הייתה צמודה, והסלים עברו מצד אחד לשני עד שהגיעה אחת מנקודות המפנה של ההתמודדות, בה ליעד סואץ-קרני קיבלה עבירה בלתי ספורטיבית גבולית, שאיפשרה לאשדוד להתחיל ליצור מומנטום ולסיים את הרבע עם 21-15.

ברבע השני הבחורות של עדן ענבר ברחו ליתרון דו ספרתי הרבה בעזרת ויילר וקטיה לויצקי, והמחצית הסתיימה ביתרון 14 לאשדוד, 44-30.

את הרבע השלישי האורחות מהשרון החלו בהתלהבות נהדרת וריצה של 9-0 שלהן גרמה לעדן ענבר לעורר את השחקניות הרדומות בצהוב על ידי אזעקת פסק זמן לאחר 2 דקות בלבד ברבע.

אך כמו ברבע הראשון, הייתה זאת סואץ-קרני שביצעה עבירה בלתי ספורטיבית, הפעם ברורה לחלוטין והורחקה  מהמשחק.

בנות אשדוד שוב ניצלו את המומנטום וחצו כבר את הפרש עשרים הנקודות, ולאחר רבע שלם של גארבג' -טיים ניצחה אשדוד 87-63 מרשים.

טיפאני הייז הובילה את הקלעיות של אשדוד עם 16 בסך הכל, קטיה לויצקי תרמה 14 ו7 כדורים חוזרים ואילו אריקה ויילר המטירה 15 משלה.

הבשורה אפילו היותר גדולה של הערב, הגיעה מאולם "זיסמן" שם רמת חן שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, הופתעה בביתה על ידי אליצור חולון, שעלו ל1-0 בסדרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*