שבוע הנקה בסימן ה(ע)נקת חוסן
לשכת בריאות מחוז אשקלון בשיתוף עיריית אשדוד, אשקלון ושדרות הפעילו גם השנה כנס לאימהות ומשפחות מניקות. זהו הכנס השלישי ועמד בסימן שבוע הנקה 2020 – אפשרי בריא לה(ע)ניק חוסן. במחלקת הבריאות של עיריית אשדוד מציינים את שבוע ההנקה כמסורת אשר […]
קרא עוד ›



















