הפורום הציבורי לאיכות הסביבה מברך על אפשרות השייט בנחל לכיש
הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד מברך את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואת החברה לתיירות אשדוד על פעילותם החשובה והנכונה לפיתוח נחל לכיש ופארק לכיש, במטרה לשדרג את התיירות בעיר. הבשורה על חזרת האפשרות לשייט בנחל לכיש לאחר כיובל שנים, […]
קרא עוד ›



















