סיירת ההורים של ״מהות״ סוגרת (ופותחת) שנה

סיירת ההורים של ״מהות״ סוגרת (ופותחת) שנה

סוגרים שנה … בשלישי האחרון למרות מזג האוויר הקר והחורפי, יצאו עשרות ממתנדבי סיירת ההורים העירונית ועובדי הרשות העירונית – ״מהות״, לפעילות המסורתית של חגיגות השנה האזרחית החדשה.

פעילות זו מהווה גם את הפעילות המסכמת של חודש המאבק בסמים ובאלכוהול של הרשות העירונית ״מהות״ וגם את סיכום שנת הפעילות האזרחית של המתנדבים . את הערב פתחו מתנדבי הסיירת ועובדי ״מהות״ ,יחד עם רכז הסיירת מר שי נקש בתדרוך שהתקיים בתחנת המשטרה והועבר עי" קצין האג"מ של תחנת אשדוד רפ"ק ליאור מצרפי שתדרך את כלל כוחות השיטור, האכיפה, הביטחון העירוני והמתנדבים שלקחו חלק בפעילות באותו ערב. לאחר התדרוך, הגיעו המתנדבים לסניף ״ארומה״ בקניון לב אשדוד ושם התפנקו עם קפה ועוגה ביוזמת מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי.

משם יצאו המתנדבים לשטח לפעילות האחרונה שלהם לשנת 2019 . המתנדבים סיירו במתחם הבילוי הפורום באזה"ת הקלה, ושם כמיטב המסורת חילקו חומרי הסברה, ונשיפונים למבלים במתחם, כשהמסרים בערב זה היו "לא לנותנים לאלכוהול לנהוג במקומך", ו"נלחמים על החיים, בטוחים בדרכים" מטרת הפעילות בערב זה היא בעיקר הגברת המודעות של בילוי בטוח ונהג תורן, בדגש לאותם בליינים ששותים אלכוהול אך לא יהיו אלה שיעלו בתום הבילוי על הרכב.

בשטח פגשו מתנדבי הסיירת גם את מפקד השיטור העירוני פקד דדי אזולאי ואת מנהל מחוז דרום ברשות לבטיחות בדרכים (אל"מ במיל׳ מר אבי אזולאי), אשר ברכו והחמיאו למתנדבי הסיירת על פעילותם לאורך השנה ועל פעולתם בערב זה בפרט, וכן על היותם מכפילי כוח לכוחות הביטחון והשיטור בנושא הגברת המודעות לסכנות של נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

בפעילות זו ממשיך אותו שיתוף הפעולה, המתקיים לאורך כל השנה והראוי לשבח בין השותפים הרבים בהם כוחות השיטור והאכיפה של תחנת אשדוד, הביטחון העירוני, הרשות העירונית ״מהות״, והמטה העירוני לבטיחות בדרכים בהובלתה של הגב' אילנית אלימלך. מתנדבי הסיירת, סגרו שנה אזרחית אחת ופתחו שנה אזרחית חדשה עם כל התקוות והאיחולים…

זה המקום להודות לכלל המתנדבים על פעילות יפה ופורה במהלך שנת 2019 ולאחל לכל תושבי העיר שנה אזרחית טובה, מוצלחת ובטוחה.

להצטרפות לסיירת: שי נקש, רכז סיירת הורים: 054-3220939

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*