אלון חסן הואשם ב-2 עבירות של מרמה והפרת אמונים

אלון חסן הואשם ב-2 עבירות של מרמה והפרת אמונים

החגיגות המוקדמות של אלון חסן והפוסטים המרגשים על זיכוי מוחלט ורדיפה היו ככל הנראה מוקדמים מדי. בית המשפט העליון קיבל את ערעורה של המדינה באופן חלקי והחליט להרשיע את אלון חסן, לשעבר יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, בשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור ובשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים בתאגיד. מנגד, נדחה ערעור המדינה על זיכויו של חסן באישום אחד. בית המשפט המחוזי בבאר שבע, שזיכה אותו מכל ההאשמות נגדו בפרשה במרץ 2018, יגזור את עונשו.

חסן כיהן במועדים הרלוונטיים כיושב ראש ועד העובדים של נמל אשדוד. בתקופה הרלוונטית היו לחסן קשרים משפחתיים, קשרי חברות וקשרים עסקיים עם חברת "דנה לוגיסטיקה בע"מ" אשר פעלה בתחומי הנמל ונתנה שירותים שונים ללקוחותיו.

בית המשפט העליון הרשיע את חסן פה אחד (השופט י' אלרון בהסכמת השופטים נ' הנדל ו-ג' קרא) בעבירה של מרמה והפרת אמונים בידי עובד ציבור ובעבירה של מרמה והפרת אמונים בתאגיד משום שבכובעו כיו"ר ועד העובדים הוציא פרוטוקולים של דירקטוריון נמל אשדוד ודו"ח ביקורת פנימי של הנמל ומסר אותם לחברת 'דנה', וזאת תוך ששם את עצמו בניגוד עניינים מובהק בין האינטרס של הנמל לבין האינטרס של חברת דנה והאינטרס האישי שלו בתוצאות הליך משפטי שנקטה חברת דנה נגד הנמל.

בית המשפט החזיר את עניינו של חסן לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע למתן גזר דין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*