זמן מצוין לשופינג – עונת החורף בפתח

זמן מצוין לשופינג – עונת החורף בפתח

העונה הקרה אוטוטו כאן והקולקציות החדשות כובשות את החנויות. התזמון האידיאלי להכין את המלתחה לקראת החורף ולהתחדש בפריטי אופנה שיחממו אתכם בשיא הסטייל.
לפני שאתם יוצאים למסע קניות, חשבו היטב אילו בגדים חסרים לכם בארון, מה תשמחו לרענן, אילו טרנדים כדאי לאמץ העונה. לאחר שבחרתם לוקיישן כמו מרכז קניות סינמול בו יש מכל הטוב ונציגות מרשימה של המותגים המובילים, הצטיידו ברשימה ובסבלנות למדידה.

הנה צ'ק ליסט לפריטי חובה וטיפים שיעזרו לכם בבחירה.

הסוודר – חבר נאמן
הקיץ שייך לטישרטים ואילו הכוכבים של החורף הם הסוודרים. מגיעים בשלל ווריאציות מסוגננות עם שרוולים דקים או עבים, במראה אחיד וחלק או כולל תיפורים עשירים והדפסים מעניינים. סוודרים במפתח V וסוודרים מסוג גולף שעוטפים היטב את הצוואר, סריגים עם כפתורים וכאלה עם רוכסנים. הגוונים נעים מהסולידיים והקלאסיים דוגמת שחור, לבן ואפור וכלה בגוונים עזים יותר כמו אדום, חרדל, סגול עמוק. בסניף של רשת FOX בסינמול חיפה תמצאו נבחרת מרשימה של סוודרים מלטפים ומחממים עם אלמנטים בהשראת עולם החי וכן סוודרים עם כיתובים מדליקים.

ג'קט מוסיף המון
רגע לפני המעילים, אפשר בהחלט להעביר את עונת המעבר עם ג'קטים. עליוניות שמהוות כיסוי אופנתי ולא מפסיקות להמציא את עצמן לרגע. ניתן למצוא ג'קטים המצטיינים בקווים ישרים ובמראה נקי, מחויט ומתוחכם ובין ג'קטים אופנתיים דמויי עור, שמתאימים גם ליציאות ובילויים. ברשת גולברי תגלו ג'קטים מרהיבים משולבים בנגיעות של פנינים ובג'קטים עם רקמת פרחים שמעניקה טוויסט ייחודי לפריט.

ג'ינס כי אי אפשר בלעדיו
הג'ינס הוא מסוג הפריטים שמתחדשים כל עונה בשלל וריאציות אופנתיות. כמובן שבחורף הג'ינסים מעט יותר עבים, כך שיחממו את הרגליים ויהיו עמידים יותר. בקסטרו מככבים ג'ינסים לחורף במראה קלאסי, ג'ינסים במראה עור אטרקטיבי להפליא, ג'ינסים המצוידים בפסי צד מחמיאים במיוחד, פסים מנצנצים, שריטות – נוחות ואופנתיות שצועדות יחד יד ביד.

שמלה – הגרסה הארוכה
אומנם שמלות קצרות אפשר ללבוש גם בחורף תחת מעטה של מעיל או מעטפת של קרדיגן, אבל מי שמחפשת שמלות חורפיות תמצא את מבוקשה בשלל דוגמאות בעלות שרוולים ארוכים, מלטפים ונעימים. ברנואר שמלות חורף עם סריגה, שרוולים בעלי כיווצים מעניינים, שמלות בשיק של גלביה ארוכה, אוורירית ורומנטית ושמלות קשירה ארוכות עם כיווצים במגוון צבעי חורפיים אופנתיים מבורדו דרך חרדל ועד שחור דרמטי.

לכו על מגפונים
הרגליים הפתוחות כבר משתוקקות להיכנס לתוך נעלה סגורה וחמימה וכאן נכנסים לתמונה המגפונים. יציר כלאיים בין מגפיים לנעליים – נמוכים יחסית, מגפיים למחצה, מגיעים בשלל דגמים מרהיבים ובהחלט עושים את העבודה. אצל המותג טוונטי פור סבן תמצאו מגפונים מקסימים לחורף, אפורים מטאליים ומגפונים עם חיתוכים ועם עקב פלטפורמה למי שמחפשת תוספת גובה.

מעילים שיהיה נעים
אי אפשר לשרוד את החורף בלי מעיל הגון – מעיל פוך או מעיל דמוי עור ישן, מעיל צמר בגוונים קלאסיים. בחרו בין המותגים את המעילים המבוקשים, לפי הנוחות, האורך המבוקש, הבד הנעים לכם ביותר וכמובן – לפי תו המחיר. מעיל הוא לא פריט זול, אבל מעיל נהדר ייראה טוב בכל הנסיבות ועם כל פריט ונעל.

בבואכם לקנות פריטי חורף, נסו לחשוב על שילובים עתידיים ואפשריים בין הפריטים מבחינת התאמה בין גוונים, סגנונות וגזרות. סריג שייראה מצוין עם ג'ינס, שמלה שתתאים לג'קט, גרביונים צבעוניים למגפונים וכמובן אקססוריז משלימים כמו צעיפים וכובעי צמר חמימים שמקפיצים את ההופעה. מומלץ להגיע לקניות עם מישהו שמעריכים את דעתו כדי לקבל פידבק על הבגדים ואל תשכחו לנצל הטבות ומבצעים או כל מני קופונים כדי לחסוך בקניות.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*