2914 תלמידים השתתפו בקייטנת "ביה"ס של החופש הגדול"

2914 תלמידים השתתפו בקייטנת "ביה"ס של החופש הגדול"

ביה"ס של הקיץ הגדול – לכיתות א'-ב' הסתיימה קייטנת "ביה"ס של החופש הגדול" לתלמידי א'-ב' בעיר. 2914 תלמידים השתתפו בקייטנה ב-35 בתי ספר וזכו למנה גדושה של הנאה וחוויה , פעילות רחבת היקף במגוון תחומים – אומנות, דרמה, מוזיקה, שירה, ריקוד, ספורט, טבע, אוריינות ועוד.

השנה הצטרפו למערך ההפעלה מדריכים ומדריכות קרב העובדים בבתי הספר  היסודיים כל שנת הלימודים ותרמו תרומה נכבדה להצלחת  הקייטנה. החברה העירונית האמונה על ההיבטים התפעוליים של הקייטנה באמצעות המתנ״סים עשתה עבודה מצוינת לרווחת כל באי הקייטנה . נכון יהיה  לשבח את שיתופי הפעולה המיוחדים בין מנהלי בתי הספר של החופש הגדול ובין מנהלי המתנ״סים.

יש לזכור – כי התארגנות לרישום תלמידים ולהכנת התוכנית הבית ספרית  לאישור הפיקוח נערכה מבעוד מועד על ידי מנהלי ומנהלות בתי ספר היסודיים בתאום עם מנהל החינוך. השנה מונתה מטעם האגף לחינוך יסודי הגברת רונית זוהר, מנהלת ביה"ס ״חופית״ שפרשה לגמלאות שניצחה על כל המסע המופלא הזה במקצועיות נחישות ונתינה אין סופית .

מרטין עובדיה מנהלת האגף מבקשת לציין כי השותפות בין מינהל החינוך למשרד החינוך ולחברה העירונית בראשות המנכ"ל, אורן טוייל – הינה שותפות איתנה, מבוססת אמון, חדורת מטרה אחת להביא את המירב  והמיטב לילדי העיר , ואשרינו שכאן באשדוד זכינו לפרי מאמץ משותף זה לרווחת ילדינו!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*