2022 יש קאנטרי באשדוד. בושה או גאווה?

2022 יש קאנטרי באשדוד. בושה או גאווה?

לישראל קטורזה, הסטנדאפיסט האשדודי היה בתחילת הדרך מערכון שצחק על ירוחם, ביום שהתקינו את הרמזור הראשון כולם באו לרקוד כי חשבו שזה דיסקוטק. איך זה קשור לקאנטרי אתם שואלים? כי ככה בדיוק אני מרגיש סביב ההתלהבות מהקאנטרי שהחל את ההרשמה לקיץ שלפני מערכת הבחירות. יש שיגידו במקרה והרבה יגידו שלא.

שחבר מועצת העיר חנוך דרך ארליך, הממונה על חפ״א ש״בנתה״ את הקאנטרי או יש לומר שיפצה את המבנה שעומד שם עשרות שנים, מוציא סרטון בעל פתיחת ההרשמה למנויים בטון של בשורה ענקית לעיר, על הבטחה שקויימה על מהפיכה בחיי הפנאי והנופש בעיר בשנת 2022 מזכירה לי בדיוק את הבדיחה של קטורזה. בעיר השביעית בגודלה בישראל יש קאנטרי… אחד! 

במקום להתנצל בשם כל העסקנים והפוליטיקאים שהבטיחו ולא קיימו, ומייד להתחייב כבר לאתר קרקע לבניית עוד 1-2 מועדוני קאנטרי באופן מיידי באים דרך הרליך ופטרונו שמעון כצנלסון, שרק לפני 4 שנים התחייב לבריכה בכל רובע על סיפוקם, ומתגאים שלקח להם 5 שנים לבנות מבנה שבכל מקום אחר לוקח שנה וחצי מקסימום.

 

2022 יש קאנטרי גם באשדוד

 

מי יחזיר לתושבי אשדוד 30 שנים של נדידה בין בריכות בקידומת 08 ולפעמים 03 לחפש בריכה בשבת, ומי שחושב שקאנטרי אחד יספיק ל270,000 איש שיחשוב שוב, חבל שלא חושבים בעיריית אשדוד לאשר שטחים לבריכות באותה קלות שמאשרים כוללים ובתי כנסת, אין כרגע תכניות עתידיות לעוד מתחם דומה, אין ממש הסבר הגיוני לעיכוב של 30 שנים, תופעה די מוכרת באשדוד שהכרנו בפתיחת מלון לאונרדו שעמד כעשור כשלד (גם שם במעורבות חפ״א) או בבניית היכל התרבות שעמד גם 7 שנים כלוויתן לבן, תופעות שמשום מה לא רואים בבניית הקמת ישיבה, שם הכל מתוקתק בזמני שיא.

גם העיתוי טיפה מחשיד, משום מה הרבה פרוייקטים מתנקזים ל-2023 שבמקרה היא שנת בחירות, אגם וגשר המרינה גם יכל להסתיים כבר מזמן אבל למה לסיים אם הציבור ישכח עד הבחירות? כך גם בקאנטרי שאדישות המכרזים נעלמה ככל שאוקטובר 2023 התקרב ובא, נעלמה הבירוקרטיה וגברו צילומי הפוסטים על טרקטורים ועל התקדמות הקאנטרי.

 

 

מלבד ברכת "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה" אני ממליץ לחוגגים לחשוב מהר על אלטרנטיבה נוספת, המקום לא ייתן מענה הולם לכלל האוכלוסיה מה גם שעיר במעמד סוציו אקונומי 4 דורש מענה קהילתי, הרי ברור שאוכלוסיות מוחלשות לא יגיעו לקאנטרי, ויוציא להם את העיניים שהאליטה האשדודית תרכוש את כמות המנויים ותהנה לה ממתקן ראוי סוף סוף.

היה נחמד אם היינו מתבשרים שמדובר במתקן ראשון מתוך 2 או שלושה עתידיים שיקומו בקרוב, כבר בקדנציה הבאה, להקליל את הבירוקרטיה ובעיקר ללמוד מהבושה והמחדל של הקאנטרי הראשון.

אז תהיו צנועים, זה לא הישג, זה מחדל. כמות הכסף הציבורי שהתבזבזה על הקמת  הקאנטרי יכלה לממן לפחות עוד 2-3 בריכות ציבוריות בעיר שיכלו לפעול כאן לפני עשור.

אז בואו נחשוב קדימה ונגיד מילה טובה על הכוונה והמאמץ, אבל מצד שני זו גם העבודה שלכם, בואו לא נשכח שמדובר כסף שלנו, התושבים, ואתם רק מנהלים אותו ולא בצורה הכי מקצועית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*