2017 – משטרת ישראל מקשיבה לתושבים

2017 – משטרת ישראל מקשיבה לתושבים

משטרת ישראל מבססת את תוכנית עבודתה לשנת העבודה שהחלה זה מכבר, תוך מתן קשב רב למצוקותיו של האזרח הנורמטיבי ולבעיות המטרידות אותו בחיי היום-יום. תלונות רבות שהתקבלו אשתקד ברחוב האורגים שבאזור התעשייה בעיר אשדוד על מטרדי תנועה, בדגש לעבירות חנייה המסכנת את ציבור משתמשי הדרך, הביאו לתחילת פעילות נרחבת במשטרה ובשיתוף מחלקת פיקוח חנייה בעיריית אשדוד, הכוללת הסברה, אך גם אכיפה נוקשה.

במהלך שנת 2016 התקבלו תלונות רבות שעניינן עבירות חניה והפרעה לתנועה ברחוב האורגים בעיר אשדוד. בנוסף, סקר אותו הזמינה משטרת ישראל בחלוקה לערים בהתאמה לתחנות המשטרה השונות הראה כי עבירה זאת הנה בראש סדר העדיפויות לטיפול המשטרה על דעתו של האזרח. לאור ממצאים אלו, החלו בתחנת המשטרה באשדוד בפעילות אינטנסיבית לטיפול בתופעה זאת עד כדי מיגורה מפני השטח, תוך שיתוף פעולה יחד עם גורמי העירייה הרלוונטיים. מזה מספר ימים עוסקים שוטרי השטח במשטרה בפעילות הסברה ואכיפה ברחוב האורגים. פעילות זאת כוללת חלוקת מנשרים, הסברה לנהגים, אך גם אכיפה נוקשה כנגד כלי רכב ונהגיהם המהווים סיכון לציבור משתמשי הדרך.

 "מדובר ברחוב אחד אך מרכזי בפוליגון זה בעיר ועבירות אלו מהוות מטרד של ממש לציבור. בנוסף לפעילות זאת, אנו גם עוסקים אל מול הגורמים הרלוונטיים להסדרת מקומות חנייה נוספים באזור", ציינו במשטרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*