1900 ערכות ביטחון אישית יחולקו לקשישים עריריים ומשפחות מוחלשות

1900 ערכות ביטחון אישית יחולקו לקשישים עריריים ומשפחות מוחלשות

עיריית אשדוד, תחל בקרוב בחלוקת  1900 ערכות ביטחון אישית לקשישים עריריים ומשפחות מוחלשות.עריית אשדוד נכנסת גם למרחב הפרטי בדאגה לביטחון האישי של התושב .

תפיסת הביטחון המרכזית  הינה שהתושב צריך להרגיש בטוח בכל במרחב הציבורי  שעות היום והלילה. כעת, עיריית אשדוד מרחיבה את תחום אחריותה ולאחרונה החליט ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי  העיר בהמלצת ראש מנהל שירותים חברתיים הגב' רונית צור לרכוש 1900 ערכות חירום משולב הכוללת תאורת חירום ומקלט רדיו. מפרט המוצר כולל גם שקעים של אוזניות ואפשרות לחיבור לחשמל וטעינת המכשיר כולל סוללות

ההחלטה לרכוש התבצעה בעקבות הרצון להגביר את תחושת הביטחון של אותן אוכלוסיות מתוך הניסיון וההבנה שהמכשיר המשולב יסייע להם בזמני חירום ובשגרה. שימוש במכשיר יאפשר האזנה לחדשות בחירום ובשגרה ואמצעי שיאיר את ביתם.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:

עיריית אשדוד, משקיעה משאבים רבים בתחושת הביטחון האישי של התושב ולאחרונה גם זכתה להיות מדורגת במקום השני בארץ ע"פ סקר הלמ"ס. ההשקעה בביטחון התושב בשגרה ובחירום הינן חשובה ביותר ולכן העירייה משקיעה משאבים רבים לאורך כל השנה בשדרוג הביטחון במרחב הציבורי. כעת, החלטנו להרחיב את תחום פעילותנו ולהיכנס גם למרחב האישי במטרה להגביר את תחושת הביטחון של התושב בתוך ביתו.

מבצע חלוקת מכשיר הביטחון האישי יתבצע באמצעות עובדי העירייה ומתנדבים מיחידת ההתנדבות העירונית אשר יגיעו עד לביתם של כל אחת ואחד מרשימת התושבים המופיעים ברשימה . בנוסף  ידאגו לתדרך ולהדגים להם את הפעלת המכשיר האישי ולכך גם יצרפו  מגנט עם  רשימת טלפונים לחירום ושגרה

לטר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*