איך להשיג עוקבים באינסטגרם

איך להשיג עוקבים באינסטגרם

אחת מהנוסחאות שכול אחד אשר מתעסק ברשתות חברתיות היה שמח לדעת היא, איך להשיג עוקבים באינסטגרם או בפייסבוק. כל אחד מאיתנו היה שמח לדעת את הנוסחה, מה גורם לאנשים לעשות לייק ולהחליט שהם רוצים להפוך להיות עוקבים של עמוד מסוים. למען האמת, התשובות לא מסובכות ואם חושבים על כך מדובר בנוסחה יחסית פשוטה.

לפני שניכנס לשאלה איך להשיג עוקבים באינסטגרם או פייסבוק, חשוב לציין שיש כמה שיטות לכך, חלקן, במובן מסוים, קופצות מעל המשוכה שדורשת מאיתנו להתמודד עם שאלה זו. מי שמכיר את עולם האינטרנט לעומק, יכול לחשוב שזה דומה במובן מסוים להבדל שבין קידום אורגני לקידום ממומן ולשאלה כיצד להופיע ראשון במנוע החיפוש של גוגל. המצב כאן לא שונה מהותית למרות שקיימים הבדלים בשיטות העבודה.

לפני שנתעסק בשאלה, איך להשיג עוקבים או לייקים בעזרת עבודה קשה "בשטח", אם תרצו, נתייחס קודם לשאלה איך לעשות את זה בעזרת השקעה כספית. אפשרות אחת, היא באמצעות קידום ממומן, פרסומות אשר מקפיצות את עמוד הפייסבוק או את עמוד האינסטגרם. היתרון הוא, שמערכות הפרסום הדיגיטליות מאפשרות שהפרסומות ייחשפו רק בפני קהל מעוניין, קהל ממוקד שמחפש את מה שאנחנו מציעים.

אפשרות שנייה היא, שימוש ברשימות חוקיות ואמיתיות של משתמשים, כלומר אנחנו מכניסים רשימות של גולשים אשר מוכנים לעשות לנו לייק. יש לכך יתרון גדול, זה יוצר נפח לעמוד, אדם שנכנס ורואה כמות עצומה של לייקים ומגלה שמדובר באנשים אמיתיים, לא יוזרים פיקטיביים, אז הוא מתרשם בקלות מהעמוד ומוכן להיות חלק ממנו. יש לקחת בחשבון שהרשימה צריכה להיות אמיתית והמספרים שלה צריכים להיות מציאותיים, כלומר, לא יכול להיות שהרשימה תכלול מיליון משתמשים כשברור שהעסק יכול להגיע לחשיפה של אלפי גולשים בלבד.

כיצד משיגים עוקבים בעבודת נמלים

התשובה האמיתית לשאלה איך להשיג עוקבים באינסטגרם או בפייסבוק, היא עבודת נמלים. מדובר בעבודה קשה, שמאלצת אותנו לעבוד כל יום על העמוד, לבצע פעולות שונות שקשורות אליו באופן ישיר או עקיף. אחרת אנחנו גם לא נצליח להשיג עוקבים וגם לא נצליח לתפעל את העמוד כמו שצריך.

הנה כמה דוגמאות לשאלה איך להשיג עוקבים באינסטגרם. דוגמא ראשונה, לעלות תמונות איכותיות ומיוחדות לעמוד. אחת הנוסחות לקבלת לייק לא רק באינסטגרם (שזו רשת חברתית של תמונות) אלא גם בפייסבוק, היא העלאת תמונות. אנשים עושים יותר לייק לתמונות מאשר לפוסטים טקסטואליים.

דוגמא שנייה, קישור בין רשתות חברתיות, מעלים תמונה לאינסטגרם? תקשרו אותה לפייסבוק. כך תזכו לחשיפה כפולה ותיצרו קשר בין שתי המערכות.

דוגמא שלישית, תציינו תגיות אשר יאפשרו לאנשים אשר מתחברים דרך אותה תגית או יותר נכון מחפשים תמונות דרכה, למצוא את התמונה שלכם. כמה שיותר תגיות יביאו לכם חשיפה יותר גדולה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*