תתחילו להמריא – הטיסה מתחילה כבר מהבית 

תתחילו להמריא – הטיסה מתחילה כבר מהבית 

לכל נסיעה יש את המאפיינים הייחודים לה,  אינה דומה נסיעה בתוך העיר לנסיעה בינעירונית, נסיעה פנים ארצית לנסיעה בינלאומית. המשתנים הם רבים מאוד והצרכים שונים ומגוונים:  לוח הזמנים, מספר המקומות, גודל תא המטען,מספר הנוסעים וגילם, כמובן מקום היציאה והיעד. כמו לכל הנסיעות גם לנסיעה לנתב"ג יש את הייחודיות שלה.

על מה נקפיד בבחירת הסעה לנתב"ג וממנו?

ראשית, דיוק בזמנים, הנסיעה לנתב"ג היא בדרך לנסיעה הבאה בעקבותיה, שזו הטיסה. ומשום שהטיסה עצמה תלויה בגורמים רבים ומשתנים מגוונים, מן הארץ ועד השמים. עיכוב קל בהגעת ההסעה עשוי לגרום לעוגמת נפש רבה ולהפסד ממון רב, לכן תכנון ולוח זמנים מדויק ומוקפד זה הבסיס הראשוני. שנית, מספר החבילות – המזוודות. חשוב מאוד בנסיעה כזו שלרכב יהיה תא מטען גדול, יציאה מהארץ דורשת משאות רבים. היציאה ממושכת ולכן מספר המזוודות הוא רב. לעיתים אף בלתי צפוי: לקחת עוד חבילה למשהו שמבקש או עד כמה פריטים שלא היו מתוכננים. והחזרה לגמרי לא צפויה, לעיתים מצטרפתעוד קנייה או מתנה שגם להם צריכים לדאוג למקום. בקיצור, תא מטען גדול זה בסיס. מספר המקומות מי ומי יהיו הנוסעים,ישנם כאלה שלא חשים טוב בנסיעה ארוכה והם צריכים תנאי נסיעה נוחים, ואפילו נוחים מאוד.

מה עוד צריך?

רכב ממוזג, כדי שתנאי מזג האוויר לא ישפיעו על הנסיעה והנוסעים ויכבידו על הלחץ הנלווה לנסיעה ממושכת, כסאות רחבים ונוחים-  במטוס המושבים דחוקים, ברכב צריך לשבת בנוח ורגוע, חשוב מאוד שהנסיעה תהיה נעימה. נהג אדיב,חביב, וסבלן שגם יוכל לסייע בעת הצורך בהעמסת המזוודות, התיקים והחבילות. בעל ניסיון ומוניטין בנסיעות בכלל ובנסיעות מעין אלו בפרט.פרקטי – שיודעלארגן את הדברים בצורה טובה ומסודרת, מכיר את הארץ ויישוביה, מכיר את שדה התעופה, יודע את המיקום בו צריך להוריד את הנוסעים, או לחילופין לאסוף אותם. דבר נוסף שנזקק לעיתים בנסיעות כאלו, זה שפה נוספת של הנהג, במקרים רבים הנוסעים דוברי אנגלית או שפות אחרות ידיעת שפות נוספות של החברה והנהג משדרגת את השירות, ולעיתים היא בסיסית.

לסיכום:

  • לוח זמנים – לוח זמנים מדיוק ומוקפד.
  • מספר מקומות – מספר הנוסעים וגילם.
  • תא מטען גדול – תא מטען שיוכל להכיל מזוודות וחבילות רבות.
  • נהג מנוסה – מכיר את הדרך וההתארגנות.
  • שירות אדיב –  נהג מאיר פנים וסבלן.
  • נוחות – רכב וכסאות נוחים.
  • מיזוג – מזגן תקין לעת הצורך.
  • פרקטיקה – נהג שיודע את העבודה העמסה ונסיעה.
  • אנגלית – שפה מקובלת המתאימה לרב הנוסעים שאינם בקיאים בשפת המקום.

כאשר כל הפרטים ישנם הדרך הופכת להיות בטוחה ומבטיחה יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*