תסרוקות עמידות לחורף: איך רוח הים לא תהרוס את השיער?

תסרוקות עמידות לחורף: איך רוח הים לא תהרוס את השיער?

הוזמנת לאירוע חורף על חוף הים ואת מוטרדת שהשיער יהרוס לך את התסרוקת? לא מוכנה לצאת מהבית לפני שאת מוודאת יציבות בפוני? הנה כמה תסרוקות שכדאי שתכירי

הרבה נשים מגלות רק ברגע האחרון שהן צריכות למצוא תסרוקת עמידה לחורף. זה קורה למשל כאשר מזמינים אותנו לאירוע חורף על חוף הים דווקא באמצע פברואר, או אחרי יום סוער במיוחד בעבודה.

לצד זאת, יש כאלה שלא מוכנות לעזוב את הבית בחורף לפני שהן מוודאות יציבות בכל שערה ושערה. לא משנה לאיזו אסכולה את שייכת, יש כמה תסרוקות שכדאי לך להכיר.

מה שקורה בין הקוקו לקוקיות

התסרוקת הכי עמידה לחורף היא קוקו חלק. אחרי שתחפפי ותייבשי את השיער תצטרכי לסרק אותו היטב, להבריש אותו לתוך קוקו אסוף גבוה ולמרוח עליו סרום או קרם. ניתן גם להתיז מעט ספריי לשמירת המראה החלק והמתוח של השיער לפני שיוצאים מהבית, לתת לו כמה דקות להתייבש ולאחר מכן לקשור אותו בגומייה.

עם זאת, מומלץ להשאיר רצועה דקה של שיער מהחלק האחורי של הראש מחוץ לגומייה וללפף אותה סביב הגומייה של הקוקו כך שהיא תכסה אותה לגמרי. חיזוק אחרון תעניקי לתסרוקת שלך על ידי הצמדת הקצה לראש בעזרת סיכת שיער רגילה.

עוד תסרוקת שיכולה להתאים לחורף היא צמה שזורה. התחילי ביצירת שביל בצד, חלקי את השיער לשתי קוקיות וקשרי אותן בגומיות שחורות תוך שאת משאירה מחוץ לכל קוקיה רצועה דקה של שיער, לפפי את קצוות השיער על הגומיות כך שיכסו אותן והצמידי את הקצה לראש באמצעות סיכות שיער.

פצלי כל קוקייה ל-3 קצוות, התחילי בקליעת צמה בכל קוקייה ולאחר סיום הקליעה מתחי שוב את הצמה לכל אורכה בעזרת האצבעות. הרימי את צמה ימין לצד השני של הראש ומקמי אותה, הצמידי אותה עם סיכות שיער ועשי אותו דבר עם צמה שמאל. כך תקבלי מראה מאוחד של צמות ובעיקר סגנון עיצוב מהודק שמתאים גם לימים עם רוח פרצים.

הגיע הזמן לתסרוקת חדשה

החורף בישראל מתאפיין בתנאי מזג אוויר לא צפויים. למרות שימי הגשם קטנים ביחס למה שקורה במדינות עם חורף אמיתי כמו באירופה ובארצות הברית, זה עדיין דורש מאתנו התאמות מסוימות. אחת ההתאמות הכי חשובות שנוכל לעשות היא לסרק את השיער כך שהוא לא יתפזר אפילו בנסיבות קשות במיוחד.

בסופו של דבר, כל משבר הוא הזדמנות ללמוד משהו חדש ובהקשר הזה גם החורף מביא איתו המון יתרונות. עכשיו למשל תוכלי סוף סוף לעבור קורס עיצוב שיער כמו שתמיד רצית וללמוד שיטות נוספות ומורכבות יותר לעצב את השיער. כך תראי בעצמך שהחורף הרבה פחות מפחיד ממה שחשבת ותרחיבי את ארגז הכלים שלך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*