תמונות קנבס בחלקים – התחכום שבעיצוב

תמונות קנבס בחלקים – התחכום שבעיצוב

בשנים האחרונות, טרנד עיצובי סוחף רבים בכל העולם. אם עד היום היה נהוג לתלות תמונות על גבי הקירות במרחב, הרי שהיום רבים מעדיפים לחלק את התמונות ולתלות את החלקים הללו אחד ליד השני. התוצאה? מראה ייחודי, מתוחכם ומרשים הרבה יותר. בתי עסק רבים מאפשרים רכישת תמונות קנבס בחלקים אפילו כאשר לא מדובר בתמונות שהיו מחולקות מלכתחילה! כלומר, ניתן לבחור תמונה מתוך קטלוג, ולחלק אותה לפי טעמכם.

אילו פרמטרים כדאי לבחון כאשר בוחרים תמונות קנבס בחלקים לבית או למשרד?

  • מספר החלקים הקיים – תמונות קנבס בחלקים לרוב יחולקו לבין 2-4 חלקים. מספר גדול יותר יתאים לתמונות מאוד גדולות ולקירות עצומים. הסיבה היא שכל חלק ייראה קטן מידי לעומת הקיר העצום, וייתכן שפרטים חשובים בתמונה יילכו לאיבוד. נסו להתייחס לתמונה עצמה לפני שאתם מחליטים – במידה ומדובר לדוגמא בתמונת נוף או צבעים אבסטרקטיים, תוכלו לחלק את התמונה לחלקים קטנים יותר. מאידך, אם מדובר בתמונה בה כל חלק ממשיך וקשור לחברו, מומלץ לחלק את התמונה לפחות חלקים.
  • גודל התמונה – כמו שכבר ודאי הבנתם, תמונות קנבס מחולקות יחולקו לפי הגודל שלהן. עם זאת חשוב להבין שגודל התמונה הכללי כן קובע במקרה זה – כולל הרווחים בין חלקי התמונה. עליכם לבחון את הקיר המיועד לתמונה ובהתאם לכך, לבחור את גודל התמונה הרצוי. בחירה לא נכונה של תמונה; כלומר גדולה מידי או קטנה מידי ביחס לקיר כולו תוכל ליצור מראה פחות מרשים וליצור אפקט לחלוטין הפוך. אל תתעצלו, בצעו מדידות לשטח הקיר ורק לאחר מכן התאימו את התמונה שלכם.

לראות את התמונה הגדולה

תמונות קנבס בחלקים כבשו את ליבנו ולא בכדי, הן מוסיפות עומק וצבע לחלל ואף מעניקות לו אלגנטיות ותחכום. המרווח בין סדרת התמונות והמשכיות התוכן הקיים בתמונה מייצרים יחדיו תחושה של תמונה גדולה שמעניקה לחלל חדשנות ועיצוב מיוחד. תמונה שכזו תוכל להתאים לכל בית ולכל משרד!

בעת עיצוב החלל, זכרו שבסופו של דבר, מה שיקבע הוא הטעם האישי שלכם. תמונת קנבס מחולקת תוכל להגיע במגוון עיצובים ואפילו במספר חלקים בהתאם לדרישותיכם, אך אם הגעתם עד לכאן ודאי הבנתם בעצמכם רק מקריאת המאמר, שישנה חשיבות למספר החלקים שתבחרו לחלק את התמונה. אם מתוך מגוון התמונות העצום לא תמצאו את התמונה האהובה עליכם, תוכלו אפילו לפתח תמונה שאתם עצמכם צילמתם ולעצב אותה כך שתתאים לקיר. לא משנה מה תחליטו, בחרו תמונה שאתם מצליחים להתחבר אליה, כזו שתשתלב באופן נפלא בחלל שבחרתם לעצב. אל תתפשרו על תמונת הקנבס המחולקת החדשה שלכם, בואו לעצב את הבית או המשרד כמו שתמיד חלמתם. תתחדשו!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*