תמונה אחת אלף צבעים

תמונה אחת אלף צבעים

קליטת עולים היא מהמשימות החשובות של עם ישראל ואשדוד מצטיינת בכך באופן מיוחד. העיר אשר נוסדה ע"י עולים ובכל שנות קיומה קולטת עולים, מתברכת גם כעת בעולים חדשים המגיעים מקהילות שונות בעולם ובוחרים לקבוע בה את ביתה. על מלאכת הקליטה בעיריית אשדוד, אחראית המחלקה לקליטה בראשות דניאל שמלב, אשר ארגנו השבוע חגיגה פורימית לעולים ולילדיהם.

כל השנה עוסקת מחלקת הקליטה בקליטת עולים. היא מלווה אותם בצעדיהם הראשונים בארץ ומסייעת להם בתהליכי הקליטה ואין יפה יותר משילובם בקהילה במגוון פעולות ובעיקר באירועי חג, בהם חוגגים הכל יחד על פי מסורת אבותיהם וההקשר לארץ ישראל.

"פורים הוא החג השמח ביותר בשנה והוא גם החביב ביותר על הילדים" מצהירים עובדי מחלקת הקליטה, אשר עורכים מסיבות ואירועים לכל אורך השנה, במטרה לחבר את העולים למסורת היהודית ולחגים בארץ ישראל, והפעם ערכו הם גם מסיבת פורים ברוב פאר והדר עבור ציבור העולים והילדים. "לחלק מהמשפחות היתה זו מסיבת פורים ראשונה בארץ, כך שהחוויה היא כפולה – גם חוגגים את החג האהוב הזה וגם עושים זאת כאן, בישראל" אומרת לנו גב' שמלב.

לכבוד האירוע החגיגי נערכו לא פחות מ-3 מסיבות פורים: לילדים ולמבוגרים דוברי רוסית בבית העולה איתן ולילדים דוברי צרפתית באודיטוריום, בהשתתפות כ-250 עולים חדשים. הילדים הגיעו לאירועים בתחפושות ססגוניות ומגוונות, התקבלו בחגיגה צבעונית של ליצנית ובמגוון פעילויות פורימיות, בשירי חג וריקודים ואף זכו בפרסים ותשורות. המבוגרים נהנו אף הם מתחרויות מצחיקות עם פרסים סימבוליים, מריקודים, מהצגת פורימשפיל שאת התפקידים הראשיים בה ביצעו נציגי הקהל, ומהרבה הרבה צחוקים.

חברת המועצה  לובה בורשטיין, הגיעה לשמוח ולשמח את העולים כשהיא מחופשת בעצמה וברכה את המשתתפים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*