תם העידן הורוד

תם העידן הורוד

נתחיל עם העובדה האמיתית שאין לי שום דבר אישי נגד חנוך דרך ארליך, אבל יוצא לי לא מעט ״לא להסכים איתו״ או עם דרכו. נתחיל עם דרכו של חנוך בפוליטיקה, חנוך נכנס כפריבילג למקום השני של שמעון כצנלסון רגע לפני הגשת הרשימות ב-2018, חנוך נכנס על שטיח אדום למועצת העיר וקיבל תפקיד מכובד כיו״ר החברה לפיתוח אשדוד (חפ״א) ויצא משם אחרי 5 שנים כמעט, ושואב איתו את כל ה״הישגים״ למעט פתיחת הקאנטרי, שהיתה בבת עיניה של חפ״א.

לא ניתן לו ציון נכשל, סה״כ הוא נתן עבודה וידע לבלוט גם ברשתות החברתיות, לא תמיד בנושאים שקשורים אליו, ולקח על עצמו את תפקיד הדובר של מועצת העיר ולא פעם ידע להכעיס בהתערבותו בנושאים כדוגמת העלאת הארנונה ועוד…

דרך ארליך זיהה לפני מספר חודשים את הואקום במרוץ לראשות העיר ואמר לעצמו, אם כבר יש 6 מועמדים לראשות, בוא נהיה השביעי. הוא שאב את כל ההישגים של חפ״א אליו, ערבב לבן עם קצת אדום עד שיצא ורוד והחליט להציג את עצמו כאלטרנטיבה צעירה לראשות העיר. היה ניכר מהיום הראשון שחנוך דרך ארליך מעולם לא עשה קמפיין פוליטי, עם 0 תומכים מהקדנציה ו-0 תומכים מקמפיין ההצטרפות שלו בדקה ה-90 ב-2018 לא ידע חנוך שמודעות ורודות, מגניבות ככל שיהיו לא יביאו אותו באמת לפוזיציה של מתמודד רציני.

כל בר דעת הבין שהוא לא ימשיך עד הסוף. ללא תקציב/מימון/תומכים הוא לא ייקח על עצמו אירוע של חודשיים קמפיין ויום בחירות. אז חנוך החליט להשתעשע בקמפיין, לצבור קצת מודעות ובתקווה שמישהו יחטוף את הטאלנט הורוד שוב לכניסה חלקה למועצה במקום מכובד. זה לא קרה.

הימים עברו וגם הלן גלבר איישה את המקום השני כמו לחמני, ברק סרי, נכט וכל השאר ונראה שחנוך נכנס למבוי סתום, להמשיך עולה הרבה כסף, הצעות מפתות, אין על הפרק, חייבים לפרוש מהמרוץ. התקווה הצעירה שמילצרה בפיגאל לא מצליחה להמריא אז בואו נעשה מסיבת עיתונאים ו… נתמוך במישהו. טוב נו שיהיה בברק סרי.

חנוך, שהרים את דגל המחנה החילוני בחר לתמוך במועמד שככל הנראה ייתמך ע״י ש״ס, לא שיש לי בעיה עם זה, אבל לו דווקא כן, סרי בונה וחולם גם על יהדות התורה במהלך עקיף, אז עם כל הביקורת, וכל הנאומים הכועסים ונטישות המועצה על בית כנסת אחד, דווקא כאן הוא מצא בית? למה לא אצל נכט? לחמני? המהלך התמוה הוסבר בחישוב מנדטים וסיכויים לא הגיוני והסיבה שטור זה נכתב היא כדי להבהיר שמטומטמים אנחנו לא. יהיו הסיבות שלך אשר יהיו, דאגה לדור הצעיר והחילוני כפי שטענת עד עכשיו זה לא. אין ספק שברק מועמד לגטימי ולא קשור לעניין וזכותו של חנוך לתמוך במי שרק ירצה. אבל מבחינת קהל היעד ממנו הוא מבקש שיילך אחריו זוהי שקיעתה של הזריחה.

בהצלחה לחנוך בחזרה באזרחות.

 

צילום חנוך: פייסבוק פרטי
רקע: AI

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*