תכנית בטיחות – מודעות מונעת סכנות

תכנית בטיחות – מודעות מונעת סכנות

תקנות ארגון הפיקוח על העבודה 2013 מחייבות מנהלים המעסיקים יותר מ-50 עובדים במקום עבודה בבניית תכנית בטיחות שנתית אשר מטרתה קביעת שיטה פרו אקטיבית לניהול הבטיחות במקום העבודה וזאת בכדי לצמצם ככל הניתן את מקרי תאונות העבודה ותאונות המקצוע במקום.  במרכז התכנית עומד סקר ניהול סיכונים הבוחן את תהליכי העבודה ורמת הסיכון בהם על פי הסתברות וחומרת תרחישים אפשריים( סיכונים חמורים לעומת סיכונים "קבילים"). במסגרת סקר סיכונים מבוצעים ניתוחי סיכונים במשימות ותהליכים במקום העבודה וכן נערכות פעולות יזומות לאיתור מפגעים. בנוסף, נערכים ניטורים סביבתיים הכוללים סקרים מקדימים ונקבעים כללים לניהול שינויים לטיפול בממצאי ביקורת ולהפקת לקחים מתאונות שהתרחשו בעבר במקום העבודה. תכנית בטיחות יכולה להיכתב רק על ידי ממונה בטיחות מוסמך אשר עבר הכשרות והשתלמויות רבות והמאושר על ידי מפקח העבודה הראשי.

תכנית לניהול בטיחות

תכנית לניהול בטיחות כוללת בין היתר את תיאור מקום העבודה, מדיניות הבטיחות והבריאות בו, ניהול סיכונים במקום, ניהול תכנית שנתית להדרכות בנושא בטיחות ובריאות תעסוקתית, בדיקות תעסוקתיות, בדיקות תקופתיות לציוד ולחומרים, בדיקות רפואיות תעסוקתיות לעובדים, רשימת נהלי עבודה הנוגעים לבטיחות ובריאות תעסוקתית ותיאור מערך הבטיחות והבריאות התעסוקתית במפעל. ביצוע תכנית מקצועית ומדויקת לניהול בטיחות המותאמת לדרישות תקנות הפיקוח על העבודה, תעניק למעסיקים את האפשרות לשמור על הבטיחות במקום ועל העובדים שלהם ותאפשר הטמעה של הרגלי עבודה נכונים למניעת סיכונים.

תכנית למקצוענים בלבד

חברת "ליאור בטיחות" מספקת שירותי ייעוץ ובטיחות ומתמחה בכתיבת תכניות בטיחות במגוון תחומים עבור חברות, ארגונים ומוסדות בכל רחבי הארץ. לחברה ממוני בטיחות מקצועיים ומנוסים וכן מהנדסים מומחים המאפשרים לה להעניק שירות איכותי, אמין ומקצועי בשקיפות מלאה. החברה מכינה תכניות ניהול בטיחות עבור מאות מקומות עבודה בכל רחבי הארץ. אנשי המקצוע המובילים בתחום עומדים לרשותכם לצורך כתיבת תכנית בטיחות מקיפה, מפורטת ומקצועית המותאמת באופן מדויק לדרישות תקנות הפיקוח על העבודה. אם יש לכם צורך בהכנת תכנית לניהול בטיחות, זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של "ליאור בטיחות" ולקבל שירות מקצועי ואמין עם יחס אישי ובמחיר אטרקטיבי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*