תושבי רובע טו׳ מעלים הילוך במאבקם

תושבי רובע טו׳ מעלים הילוך במאבקם

גם אם לא שמעתם עליהם הרבה עד עכשיו מתחת לרדאר נעשית עבודה כל הזמן כדי למצוא פיתרון או דרך לעצור את תכנית הדיור שבלב הרובע. הנהגת המאבק הוציאה היום שילוט שנתלה על מספר לא מבוטל של בתים ברובע, כותרת השלטים: ״הבית שלי למכירה ע״י העירייה״.

המאבק של תושבי הרובע מתנהל בכמה חזיתות, חלק עוסק בהפצת המסרים וחלק מתמודד עם ההיבט המשפטי, לא מעט מתושבע הרובע הם משפטנים בעצמם ומנסים לגייס את נסיונם כדי למצוא פרצה חוקית שתבטל את היוזמה או לפחות תמזער את ה״נזק״ באופן משמעותי.

חזית נוספת היא גיוס פעילים ותומכים מהרובעים המקבילים, טז׳ ממזרח, יב׳ מצפון ויז׳ מדרום. ״כולם עתידים להינזק״ טוענים שם, ״זה מאבק שנוגע לא רק לתושבי רובע טו״ טוענים מובילי המחאה.

מאבק-טו2

מלכתחילה סומן המאבק על רובע טו׳ כאחד מהמאבקים המשמעותיים שידעה העירייה מול התושבים, לא מדובר בהתנהלות מול חסרי ישע אלא מול אוכלוסיה חזקה, משכילה ומבוססת. לתקופה קצרה היה נראה שהמאבק ירד מהכותרות אך היום הסבירו שם שזו רק ירידה לצורך עליה.

בעירייה מעודדים מהסכם הגג ולא נראה שמישהו מסכים או מתכוון לשנות את דעתו, אתמול פרסם ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי פוסט בפייסבוק בו כתב בין היתר: ״זוהי בשורה גדולה לאשדוד, ובמיוחד לצעירים שלנו, שהסנונית הראשונה שלה היא מתחם הצעירים ברובע ט״ו שאישרנו לאחרונה.״

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*