תגובת ארגון הקבלנים על סגירת כ-20 אתרי בניה באשדוד

תגובת ארגון הקבלנים על סגירת כ-20 אתרי בניה באשדוד

עו"ד ורד זבולון צרפתי, סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ ויו"רית ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה: "היום אנו רואים לצערנו שישנה עליה במספר ההרוגים והפצועים למרות שהמודעות לבטיחות גדלה משמעותית. אנו נוקטים בצעדים רבים לשמירה והגנה על חיי אדם באתרי הבנייה. אנו רואים בשמירה על חייהם ובהגנה על בטיחותם של הפועלים באתרי הבנייה כיעד חשוב. לכן נמשיך  לפעול  לשיפור הבטיחות באתרים  וגם  הצטרפנו ביחד עם עיריית אשדוד, לצוות המשותף שמבצע את הביקורות באתרים ואנו פועלים יחד איתם להגברת המודעות לבטיחות באתרי הבנייה.

יחד עם זאת חשוב לזכור שהאכיפה מהווה חלק מהפתרון ולכן אנו מעניקים לקבלנים ולאנשי הצוות  באתרי הבנייה ארגז כלים  לשיפור הבטיחות כמו הדרכות, חניכה וסדנאות לניהול  סיכונים כמו שקיימנו השבוע בהשתתפות  מיטב החברות שלנו באשדוד"

"מטרתנו כהתאחדות בוני הארץ וכארגון הקבלנים באשדוד והשפלה, לצמצם למינימום את הכשלים הבטיחותיים ואת מספר הפצועים וההרוגים".

שלומי בן עזרי מנכ"ל הארגון: "אנחנו תומכים בביקורות של מינהל הבטיחות במשרד העבודה, כי הן נעשית במטרה להציל חיי אדם. כארגון אנו  מבצעים בין היתר תהליך של חניכה באתרי הבנייה, מחלקים ערכות בטיחות לאתרים, כדי  למנוע את כל ליקויי הבטיחות באתרים. אנו מאמינים שבטיחות ואיכות הבנייה הולכים יד ביד. אם  תירשם ירידה בליקויי הבטיחות, תירשם גם עליה באיכות הבנייה".

"אני מאמין שהשילוב של אכיפה קפדנית מטעם מינהל הבטיחות במשרד העבודה בסיוע של  חניכה, הדרכה מצד הארגון, יביאו בסופו של דבר לשינוי השפה ההכרחי בענף הזה. אני משוכנע שהשינוי הזה לשיפור הבטיחות, יבוא מלמטה. אם אתרי הבנייה ייראו כמו שצריך בזמן העבודה, אם כולם 'ידברו' בטיחות, אני מאמין שכך נצליח להביא את הישועה  לענף ולצמצם משמעותית את מספר ההרוגים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*