תבע 80,000 ₪ ויקבל 16,000 ₪

תבע 80,000 ₪ ויקבל 16,000 ₪

תביעת עבודה של עובד בניין תושב השטחים נגד מעסיקתו (חברת בנייה) ע"ס של 80,000 ₪ אשר הוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע הסתיימה בהסדר פשרה לפיו יקבל התובע סך של 16,000 ₪, הסדר שקיבל תוקף של פסק דין ע"י בית הדין.

התובע הוא עובד בניין אשר מתגורר בשטחים שעבד בחברה קבלנית ושימש כמנהל עבודה, הנתבעת היא חברה קבלנית אשר תחום עיסוקה הוא בניית בתי יוקרה באזור השפלה והמרכז.

התובע שעבד בחברה 3.5 שנים הגיש לבית הדין האזורי לעבודה תביעה כספית, כך ע"פ טענותיו החברה בה עבד פיטרה אותו מהעבודה ולא שילמה את שכרו חודשיים לאחור, עוד תבע העובד דמי פיצויים, דמי הבראה, דמי הודעה מוקדמת, דמי חגים, דמי חופשה הוצאות נסיעה וקרן השתלמות וסה"כ כתב תביעתו כפי שהוגש היה ע"ס של 80,000 ₪.

מנגד טענה החברה באמצעות בא כוחה עו"ד אופיר לסרי כי התובע לא בא בידיים נקיות ומנסה בשיטת המצליח, הידועה לשמצה, להוציא מהחברה בה עבד כספים שאין הוא זכאי להם זאת לאחר שהתפטר מרצונו יצא לחופשת חג הרמאדן ולא שב ממנה וע"י כך עזב את עבודתו בחברה.

עוד טען עו"ד לסרי כי כתב התביעה נסמך רק על אמרי פיו של העובד ללא כל הוכחה או מסמך המאמת את דבריו בעוד החברה הנתבעת הציגה לבית הדין יומני עבודה מסודרים, תלושי שכר, דו"ח הפרשות סוציאליות, דוחות תשלום שכר והוכיחה את מרבית טענותיה ששמטו בזו אחר זו בסיס כתב התביעה תחת רגליו של התובע.

כפי האמור לעיל בסופו של הליך הגיעו הצדדים להסכם פשרה לפיו תשלם הנתבעת סך של 16,000 ₪ בלבד אשר משקף את הפרשי זכויותיו הסוציאליות של התובע ולא מעבר לכך.

עו"ד אופיר לסרי– "עולם העבודה הוא בבחינת שחור ולבן, אין שתי תוצאות אלא רק תוצאה אחת ולכן יש לוודא היטב טרם הגשת כתב תביעה מי הנפגע האמיתי העובד או המעסיק, באשר דין אחד שווה לכולם גם לעובד וגם למעסיק".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*