תביעת המיליונים: נהג חלוקה נפל ממשאית ולקה בתסמונת crps

תביעת המיליונים: נהג חלוקה נפל ממשאית ולקה בתסמונת crps

נהג חלוקה של זוגלובק תובע מיליוני שקלים מהחברה לייצור נקניקים לאחר שבעקבות נפילה מהמשאית חלה בתסמונת CRPS (COMPLEX REGIONAL PAIN SYNDROME) שגרמה לו ל-65% נכות לצמיתות.

תסמונת כאב אזורי (CRPS) היא מחלה כרונית המאופיינת על ידי כאבים חזקים, ונמצא כי פגיעות פיזיות בגוף עשויות לגרום לפרוץ המחלה. הסימפטומים של CRPS נמצאים סמוך למקום הפגיעה בין אם זו גדולה או קטנה. התסמינים השכיחים ביותר כוללים תחושה של שריפה ותיאורים כמו "ירי של כאב" הבא בגלים. כאב הנובע כתוצאה מ- CRPS מתמשך, עלול להיות מוגבר על ידי מתח נפשי או פיזי ונגיעה באיבר הפגוע הוא בלתי נסבל.

מכתב התביעה שהגיש השבוע הנהג בן ה- 47, לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג העוסק בנזקי גוף, עולה כי בחודש אוגוסט לפני 7 שנים עת הוביל מזון למרכול בבאר שבע, בעת שירד מארגז המשאית, החליק ובשעה שניסה לייצב את גופו על מנת למנוע החלקתו ולבלום נפילתו, אחז אינסטינקטיבית עם אצבעות כף ידו השמאלית הדומיננטית ארגז סחורה,  מה שגרם להפעלת משקל רב על אצבעות כף ידו והביא לפריקה של אצבע 3 בכף ידו השמאלית. תוך כדי ההחלקה, הנהג חש זרם עז באצבעות ובכף ידו השמאלית ואצבעות ידו החליקו והוא נפל בחזקה על הקרקע, תוך שהוא סופג חבלות בחלקי גופו.

לטענת בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג הנהג החליק כי רצפת המכולה הייתה רטובה, הדלת הצדדית של משאית הייתה גבוהה יחסית לגובה המדרכה וכי לא הותקנו במשאית מדרגה או ידית אחיזה. חברת זוגלובק כך נטען, לא סיפקה לנהג כלי עבודה מתאימים לביצוע העבודה, לא התקינה אביזרי עזר למניעת החלקה ולא ציידה העובד בנעליים בעלי סוליה מונעת החלקה ובכפפות.

כתוצאה ישירה מהתאונה החל התובע לסבול מתסמונת crps ואינו יכול לפתוח  מספר אצבעות בידו השמאלית.  מספר שנים מאוחר יותר, כתוצאה ישירה מהתאונה, התפשטה תסמונת הכאב האזורי המורכב לידו הימנית והוא אינו יכול ליישר בה מספר אצבעות. אם לא די בכאבים הקשים ובמגבלות הפיזיות, נהג החלוקה  סובל ממצב נפשי ירוד ומחרדות.

המוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה ופסק לו נכות בשיעור של 65% לצמיתות. בנוסף עקב מצבו הרפואי נפסל רישיון הנהיגה שלו ומאז לא שב למעגל העבודה.

נהג החלוקה תובע באמצעות עו"ד דותן לינדנברג  מיליוני שקלים בגין הפסדי שכר, עזרת צד ג', כאב וסבל, טיפולים, תרופות הוצאות נסיע וניידות.

טרם הוגש כתב הגנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*