שתלים דנטליים קצרים באירופה לעומת ארה"ב

שתלים דנטליים קצרים באירופה לעומת ארה"ב

קרוב למחצית ממטופלי השיניים זקוקים להשתלת עצם, ועד לא מזמן הפתרונות עבורם היו נעים השתלת עצם לבין שתלים הנעזרים בעצמות הלחיים ובעוד שיטות שונות. יחד עם כל אלו הצטרפו בשנים האחרונות סוגים שונים של שתלים קצרים, אשר נותנים מענה גם למטופלים מחוסרי עצם וחוסכים לא מעט זמן החלמה ולעיתים גם הוצאה כספית. אך כמו בכל שוק חופשי כאשר הצורך גדל קמים וגדלים מגוון רחב של טיפולים על ידי מגוון חברות שונות, ואת התופעה הזו נוכל לראות גם בין השתלים הקצרים כאשר תוכלו לבחור בין שתלים דנטליים קצרים תוצרת מדינות מערב אירופה או תוצרת ארצות הברית.

שתלים דנטליים קצרים אירופאים

כמו שבארצות הברית עלה הצורך לעקוף את המחסור בעצם שן וכמובן את הליך הרמת הסינוסים, כך אותו הדבר התרחש בעוד מקומות מערביים בעולם כמו באירופה. בפורטוגל התגבשה שיטה על ידי ד"ר פאולו מאלו שקיבלה תמיכה מחברת "נובל-ביוקר" השוודית הבינלאומית. השיטה הינה all on 4 המיועדת עבור מטופלים מחוסרי עצם, על ידי השתלה של ארבעה עד שישה שתלים קצרים בזויות של עד 45 מעלות,  המאפשרת להתגבר על מחסור העצם. טיפול זה נעשה "בפעם אחת" והמטופל יכול לחזור אל המשך השגרה כבר באותו היום. מלבד שיטה זו קיימת חברה נוספת המייצרת שתלים קצרים והיא " Straumann" השוויצרית, לה מגוון רחב של שתלים ופתרונות שונים למחוסרי עצם וגם לא, כמובן גם שתלים דנטליים קצרים. שתלים אלו יוצרו לאחר לא מעט מחקרים שונים בנושא ולפי אתר החברה אחוזי ההצלחה עומדים על כ95%.

שתלים קצרים אמריקאים

בארצות הברית ישנם 2 חברות הנחשבות לדי שכיחות בישראל, הראשונה היא בייקון המייצרת שתלים קצרים מעל לעשרים שנים ועוד מגוון שתלים שונים, היא ממוקמת בבוסטון. החברה השנייה נקראת zimmer biomt ומתמחה גם כן בייצור רחב של שתלים שונים, הכוללים גם כן שתלים קצרים ומקום מושבה נמצא במדינת קליפורניה שבארצות הברית. 2 החברות עומדות בתקנים הישראלים ובתקני הFDA וכיום תוכלו למצוא מוצרים שלהם במגוון מרפאות ברחבי הארץ.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*