שר מקול הנשמה

שר מקול הנשמה

יום ג' 14.7.15  |  שעה 21:00  |  אודיטוריום ע"ש רמי נעים.

אייל פרץ ,זמר הנשמה האשדודית הלא הוא "סול-מן" ולהקת הגרוב בנד פותחים במופע בכורה משותף, מרגש וחודר קרביים עם הזמר והיוצר ארקדי דוכין באודיטוריום נעים לתרבות.

אייל פרץ (בן 46), זמר הנשמה האשדודית יעלה בשבוע הקרוב (יום ג', 14 ביולי) לבמת המופעים של אודיטוריום נעים לתרבות כדי לקחת את הקהל למסע בשבילי מוסיקת הנשמה האמריקאית שאליה הוא מחובר בכל נימי נפשו. לדבריו עד היום הוא יכול להתרגש עמוקות מקטע של גוספל כנסייתי או כשהוא  מגלה עוד בלדת סול קורעת לב, "בקיץ 84 צפיתי בכבלים הפירטים בפסטיבל וודסטוק וכשראיתי ושמעתי את ג'ו קוקר התרגשתי עד דמעות והבנתי שמוסיקת הנשמה האמריקאית השחורה ואני הולכים לחתונה קתולית משום שהיה במוסיקה הזו המקור שאליו שאפתי להגיע לאחר שהתוודעתי למוסיקה של  ג'ו  קוקר וריי צ'ארלס שהוא יוצר ענק נוסף שהשפיע עליי עמוקות כמו גם שאר אגדות הז'אנר: ג'יימס בראון, אוטיס רדינג, בארי וויט, מרווין גיי ואחרים".

פרץ ,שנולד במגדל העמק, מספר כי תנאי החיים הקשים: עוני ומצוקה, אלימות, תסכול ושאר חומרי הרס היו מציאות היומיום שלו. יחד עם זאת, האופציה של האזנה לתקליטים וקלטות, הרעב למוסיקה לעוד סולו גיטרה מרגש, שעות עמידה מול המראה ונגינת סולו דמיונית באוויר עם להקות דוגמת פינק פלויד, לד זפלין, סנטנה, סגול כהה ואחרות היו למחוז מפלט שלנו ובריחה לעולם של רצון להגשים חלום  במקום להיכנע למציאות הקשה. בקיץ 1986 עובר אייל יחד עם משפחתו להתגורר באשדוד ולדבריו הוא הפך לאשדודי בנשמה. לצד העיסוק במוסיקה לא שכח אייל לרגע את אלו שלא שפר עליהם גורלם והוא מצטרף כמדריך ברשות העירונית למאבק בסמים ובהתמכרויות ועוסק במסירות בטיפול במתמכרים בקהילה.

אייל, המופיע עם הרכב רב משתתפים ברחבי הארץ וגם באירועים פרטיים מספר על המופע הצפוי עם השילוב המפתיע של ארקדי דוכין מהבכירים ביוצרי המוסיקה בישראל, "החיבור לארקדי היא טבעי מאוד בעיניי כי הוא יוצר וזמר נשמה אמיתי. במופע ניקח כמה משיריו ומשירי להקת נטשה וניתן להם את הטוויסט הייחודי לנו ביחד ולחוד עם ארקדי. וכמובן נבצע את הסט הקבוע שלנו באנגלית, יהיה מעניין".

arcady-duchin

חוויה נוספת צפויה עם הזמרת האורחת נטלי וומבה בארי קרטיס, ישראלית שאביה דיפלומט מקונגו והאם ישראלית בעלת שורשים ממרוקו.

אייל "סול-מן" פרץ והגרוב בנד במופע משותף עם ארקדי דוכין.

סקסופון: ניצן עין הבר  |  גיטרה: גדי בן אלישע  |  קלידים והאמונד רודס: כפיר צעירי  |  תופים: שאול אליהו  |  בס: אדם א.רוברטס  |  שירה,זמרת אורחת: נטלי וומבה בארי קרטיס.

יום שלישי 14.7.15 בשעה 21:00 באודיטוריום ע"ש רמי נעים, רח' ביאליק 10, אשדוד. טל': 8671536.

 

A4U_225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*