שרשראות ציפוי זהב מעוצבות לנשים

שרשראות ציפוי זהב מעוצבות לנשים

זירת התכשיטים לא עוצרת לרגע עם מגוון עיצובים אופנתיים המשדרגים כל הופעה. עגילים, צמידים, טבעות ושרשראות התורמות ללוק ומגיעות בשלל סגנונות, מקלאסי דרך רומנטי ועד מודרני עם טוויסט ייחודי. שרשראות ציפוי זהב נחשבות לבחירה מצוינת בשל הציפוי המוזהב והמחיר הנגיש.

מה יש בזהב שהוא כה פופולארי בעולם התכשיטים? מה חשוב לדעת בבחירת שרשראות ציפוי זהב ואילו מגמות אופנתיות כובשות את זירת השרשראות? טיפים בדרך לתכשיט הנכסף.

סוד הקסם של שרשראות זהב

נפתח בסקירה של התכונות הנפלאות של הזהב, חומר הגלם המשובח מצטיין בעמידות יוצאת מן הכלל בפני שריטות, כתמים, אבק, לכלוך ושומר על הניצוץ שלו לאורך זמן.

קיימים סוגים שונים של זהב – צהוב, לבן ורוז' הנבדלים זה מזה בגוון כשדרגת אחוז הזהב הטהור בתכשיט נאמדת בקרט. ככל שאחוז הזהב הטהור גבוה יותר, כך דרגת הקרט גבוהה יותר והתכשיט יקר יותר. שרשראות בעלות ציפוי זהב בעלות שכבה של זהב על גבי מתכת אחרת או סגסוגת של מתכות כך שהקומבינציה בין המתכת לציפוי הזהב יוצרת מראה יפהפה של התכשיט.

מותגי תכשיטים ששמים דגש על איכות לרוב ישתמשו בכסף סטרלינג 925 (92.5% כסף) עם ציפוי זהב וללא ניקל, כדי לשמור על התכונות החיוביות של כסף סטרלינג ושל הזהב. כמו כן, יציעו שרשראות פליז אופנתיות מצופות זהב. כמובן שחשוב לברר בכמה אחוז קרט זהב מדובר על מנת ליהנות מיופיו ועמידותו של הזהב וכדאי לבחון שהשרשרת עמידה למים לפני שנכנסים עמה למקלחת, לבריכה או לים.

שרשראות ארוכות או קצרות? זו השאלה!

שרשראות ציפוי זהב מגיעות בשלל וריאציות מפתיעות בעיצובים יפהפיים באורך המועדף על כל אחת – שרשראות קצרות או ארוכות, כולל שרשרת הארכה. לרוב אורך השרשראות נע בין 35-55 ס"מ כאשר 50 ס"מ היא כבר שרשרת שלרוב מגיעה עד גובה החזה ו-55 ס"מ שלרוב עוברת את החזה. תוכלי לבחור שרשרת לפי הטעם האישי, סגנון הלבוש או אופי האירוע, להתאים את השרשרת למבנה הפנים ואפילו לתסרוקת. מהם הטרנדים הבולטים בין שרשראות ציפוי זהב לנשים?

צורות מעניינות וזירקונים נוצצים – הטרנדים המובילים

קיימות שרשראות ללא תליון כולל שרשראות בטקסטורה חלקה במראה אחיד, שטוחה וקלאסית, שמתמזגת בהרמוניה עם כל הופעה לצד שרשראות במראה נקי מעוטרות בתליוני לבבות וזירקונים עגולים בציפוי זהב. כמו כן, בולטת בנוכחותה שרשרת החוליות האגדית כשאפשר למצוא שרשראות עבות או דקות עם פסים קצרים או שרשראות בסגנון גורמט, כדורונים קטנטנים מנצנצים או ריבועים, לפי בחירתך.

למי שמחפשת שרשרת בעלת תליון מרשים אשר יעניק את הנגיעה המבוקשת: מבחר תליונים בצורות גיאומטריות מעניינות כמו אליפסה וכן מוטיבים ייחודיים וקישוטים מרהיבים כמו תליון עין, צדף בהשראת הים ולוכד חלומות קסום. אלמנט של מטבעות אף הוא פופולארי מאוד ומככב במגוון גרסאות של שרשראות עם חריטות מדליקות ואפשר לברר מראש מהן מידות התליון מבחינת אורך ורוחב, כדי להחליט אם מדובר בגודל האולטימטיבי עבורכן. שרשראות כפולות נחשבות לבשורה מרעננת בתחום השרשראות ומגיעות עם מוטיבים משדרגים כמו כדורונים חמודים. טרנד שממשיך משנה לשנה הוא הטיפות השחורות הענוגות שנלוות לשרשרת וגם החמסה שלא מפסיקה להמציא את עצמה כל פעם מחדש כולל שיבוץ צבעוני ססגוני הבולט למרחקים.

חשוב מאוד לבחור שרשראות בציפוי זהב ממותג מוביל, שמציג תמונות של השרשרת, מפרט מדויק של מידות ותיאור החומרים מהם עשויה השרשרת כמו גם מדיניות החלפות והחזרות ולעיין בחוות דעת והמלצות של לקוחות מכל העולם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*