שרון מרק: ״העסקים בעיר במצוקה לאור הפיכת העיר לאדומה והחשש מהסגר״

שרון מרק: ״העסקים בעיר במצוקה לאור הפיכת העיר לאדומה והחשש מהסגר״

שרון מרק, סגנית רה״ע לשעבר אשר היתה ממונה על תיק העסקים והתעשייה, אירחה היום לסיור בעיר את ח״כ ולדימיר בליאק, יו״ר שדולות העסקים והתעשייה מ״יש עתיד״ כדי להציג בפניו את תכניתה לחיזוק כלכלת ערים וקידום תעסוקה איכותית, תוך מפגש עם נציגי ארגוני עסקים ותעשייה מהעיר.

״אמש קיימתי מפגש חירום של בעלות עסקים זעירים ויזמיות מאשדוד בו חשפו את החשש מפני אי הוודאות הכלכלית לקראת סגר אפשרי. בנינו יחד מודל חדש ופתרונות יצירתיים לכל משבר. בהמשך לכך, הבוקר קיימתי סיור בעסקי התעשייה והייצור אליו הזמנתי את חבר הכנסת רו״ח בליאק״.

חה״כ ולדימיר בליאק, מרכז הקואליציה בוועדת הכספים, יחד עם מרק, ביקר ב״עמיסל תעשיות״ בבעלות חנה מנור, ולאחר מכן פגש בעלות ובעלי עסקים קטנים ועסקי תעשייה ובעלי מלאכה, כדי לעמוד מקרוב על האתגרים הכלכליים פוסט-קורונה.
חה״כ בליאק הציג את הפתרונות הקיימים לטווח הקצר, הבינוני והארוך במסגרת חוק ההסדרים, והפעילות הפרלמנטרית אותה מקדם חבר הכנסת במסגרת ועדת הכספים והשדולות בראשן הוא עומד.

כדי להמשיך לשמור על השיח והקשר בין התעשייה והעסקים באשדוד והכנסת- הזמין ח״הכ את הנציגות העסקית אשר השתתפה בביקור לקחת חלק בפעילות השדולה ולהוות באמצעות כך את הציר המקשר בין הכנסת לעסקי העיר.

במפגש השתתפו עידן ואייל צור מחברת ״ברוש״, עמיחי איצקוביץ׳, אורלי דקר, שוקי אמסלם מנכל התאחדות בעלי המלאכה, שלמה דמגני ״בוטיק הפיתה״, דוד טל – נגריית טל.

״אני מודה לח״כ על המפגש, השיחה וההכרות העמוקה שלו עם עולם העסקים הקטנים ומצוקותיהם. המפגש הביא לנציגות ראויה של עסקים מאשדוד בשדולות אותן מוביל ח״כ בליאק ויחד נמשיך להיות בשטח ולייצר פתרונות ברמת העיר והמדינה לחיזוק העסקים והכלכלה המקומית״ אמרה מרק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*