שרון מרק השיקה את הסטארט-אפ e-Sha

שרון מרק השיקה את הסטארט-אפ e-Sha

בשלישי בערב השיקה סגנית ראש העיר לשעבר הגב׳ שרון מרק את הסטארט-אפ שלה העונה לשם e-sha בבניין eleven באיזור התעשייה בעיר.

באו לכבד ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, ממ״ק ראש העיר עו״ד גבי כנפו, ממ״ק ראש העיר הרב אבי אמסלם, חברי המועצה הרב מני אזולאי, חברת המועצה סטלה ויינשטיין, יו״ר האופוזיציה ד״ר אלי לחמני, איש העסקים עו״ד צחי אבו, תימור גורדון שותף התוכן, חברים קרובים ומשפחה למה שנקרא ״השקה רכה״ וקביעת מזוזה אותה קבעו הרב אבי אמסלם וראש העיר ד״ר יחיאל לסרי.

אז מה זה e-sha אתם שואלים? מדובר בקונספט ייחודי של העצמה לעסקים קטנים אבל לא רק, הרעיון המרכזי הוא לייצר מעגלים של קהילות עסקיות בשילוב תוכן ייחודי ואיכותי, כזה שלא ניתן לצרוך בשום מקום, בטח לא באשדוד, השילוב בין מקום מפגש, קהילה תומכת וידע שמגיע בצורות שונות וחוויותיות בשילוב מתחם עבודה המעניק עמדת עבודה במתחם מעוצב, wifi, קפה טוב ובעיקר חברה תומכת ומעגלי ידע ומידע היה נחוץ בעיר בעיקר עכשיו, אחרי הקורונה ובעיקר לנשים שיקבלו דגש מיוחד.

בערב ההשקה הציגה שרון את הקונספט של המקום והצליחה להרשים לפחות את ראש העיר שהתפעל מהרעיון החדשני ופירגן לשרון על החדשנות וכל מי שחשב או בנה על מתיחות בין השניים התבדה.

שרון מרק מסרה שבקרוב תציג את לוח המפגשים, ההרצאות וערבי הנושא שיתקיימו ופרסמה את דף הנחיתה להרשמה וקבלת מידע לכל המעוניינים/ות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*