שער גלילה חשמלי מעוצב לחנייה הפרטית

שער גלילה חשמלי מעוצב לחנייה הפרטית

מעוניינים להגן על הרכב הפרטי ולמנוע מזרים ומאורחים לא רצויים להיכנס לחניה הפרטית בביתכם? האם אתם מתכננים לבנות בית פרטי עם חניה צמודה והנכם מחפשים פתרון מיגון יעיל ועמיד כדי לשמור על הרכב מפני גנבים ומקרי ונדליזם? ובכן, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברה מקצועית המתמחה בייצור והתקנת שערים ותריסי גלילה. את השער החשמלי ניתן לעצב בהתאמה לחזית המבנה ולגדר המקיפה את הבית, אפשר לייצר שער בכל מידה ובהתאמה מושלמת לסביבת המגורים ולצרכי הלקוח.

פתרון המיגון היעיל ביותר לשמירה על הרכב

לאחר ירידה משמעותית בשנת 2016 במספר גניבות כלי הרכב בישראל, בשנת 2017 חל זינוק מדאיג במספר הגניבות, והמגמה נמשכת גם בתחילת שנת 2018. בשנת 2017 נגנבו בישראל מעל 15,000 כלי רכב, כאשר כשליש מהגניבות בוצעו בגוש דן וכרבע מהגניבות בוצעו באזור השרון. ברוב המקרים כנופיות גנבי הרכב משתמשים בשיטת הפריצה האלימה, כלומר הנעת הרכב ללא מפתח תוך עקיפת אמצעי המיגון הקיימים ומותקנים ברכב עצמו.

חברי כנופיות גנבי הרכב המתמחים בגניבת רכבי יוקרה ורכבי שטח ופנאי לעתים פורצים לבית כדי לגנוב את המפתח וכך הם מתניעים בקלות בלי לבזבז זמן על עקיפת מנגנוני המיגון. הנתונים מראים כי גנבי הרכב מעדיפים כיום רכבי שטח ופנאי מכל הסוגים ורכבי יוקרה. כדאי לדעת כי למעלה מ-30% מהרכבים הנגנבים הם פרטיים, כ-18% מהרכבים הנגנבים הם מסחריים, וכאמור, רוב הרכבים שנגנבים כיום הם ג'יפונים ורכבי שטח ופנאי יוקרתיים.

לכן, חשוב לדאוג למיגון יעיל ואפקטיבי המקשה על כנופיות הגנבים הפועלות ללא כל חשש ברחבי המדינה, ובעיקר במרכז הארץ. אחד האמצעים היעילים ביותר למניעת גניבת הרכב הוא שער גלילה לחנייה הפרטית, את השער מייצרים בהתאמה מדויקת לגודל פתח החנייה ובהתאם לצרכי העיצוב של הלקוח לדרישותיו המיוחדות. את השער ניתן לצבוע בתנור בשלל גוונים לבחירה, ישנם עיצובים שונים של שערים חשמליים וניתן לייצר אותם מחומרי גלם עמידים כמו אלומיניום ופלדה מגולוונת.

התקנה מקצועית בבית הלקוח

כאשר מחפשים חברה המתמחה בייצור שערי גלילה לחניות פרטיות מומלץ לקרוא מידע אודות העסק, לשוחח עם 2-3 לקוחות ממליצים או לקרוא חוות דעת אודות מוצרי ושירותי החברה. כמו כן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות הצעות מחיר, אין ללכת שבי אחרי מחיר נמוך מדי. חשוב להתמקד בנושא הבטיחות, עמידות, שירות, זמינות בפריסה ארצית, ניסיון מקצועי, אסתטיקה גבוהה והתקנה מקצועית.

מומלץ לרכוש את השער החשמלי מחברה המייצרת ומתקינה את השער בחנייה הפרטית בבית הלקוח, צוות מיומן לוקח מידות מדויקות של פתח החנייה, מסייע ללקוח לבחור דגם ועיצוב, ולאחר הייצור במפעל מגיע צוות מתקינים מיומן ומנוסה.

כאמור, שערי גלילה נועדו להגן על הרכב הפרטי ולשמור עליו מפני גניבה. את השער ניתן לפתוח באמצעות שלט רחוק, באמצעות מתג על הקיר או מהנייד.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*