שערים חשמליים: דברים שצריך לחשוב עליהם

שערים חשמליים: דברים שצריך לחשוב עליהם

כשאנחנו בונים מבנה חדש, בין אם זה מבנה עסקי, מסחרי או מבנה פרטי למגורים, אנחנו מחליטים להתקין שערים חשמליים בכניסה למבנה או לחנייה שלו, זאת על מנת לתחום את השטח וכן בשביל למנוע מאנשים זרים להיכנס אליו.

שערים חשמליים ביחד גם גדרות, מעקות וחומות, מאפשרים לנו לקבוע מה הן גבולות השטח שלנו, היכן הוא מתחיל והיכן הוא נגמר. מן הסתם, הקביעה הזאת מתבצעת על פי אישורים ותקנות, בהתאם לתוכניות הבנייה ולזכויות הבנייה שעומדות לרשותנו.

כשאנחנו מזמינים שערים חשמליים להתקנה, עומדות לרשותנו מספר אופציות כיצד השער ייפתח ויינעל, האם יהיה זה שער חשמלי שיעלה כלפי מעלה, האם יהיה זה שער הזזה לימין או לשמאל, וכן זה יכול להיות שער על ציר, שנפתח פנימה או החוצה. מלבד זאת, עומדות לרשותנו מספר אופציות בהקשר לשאלות נוספות, כאלה שקשורות לאופי עבודת השער, למבנה ולעיצוב שלו.

בחלק הבא של המאמר אנחנו נתייחס לנקודות שיש לקחת בחשבון כשאנחנו מחליטים להתקין שערים חשמליים בכניסה למבנה. לפני כן רק נציין, כל תכנון שאנחנו עושים בעניין, צריך להתבצע כבר בשלב הראשוני של תוכניות הבנייה של האזור, רצוי מאוד שאנחנו נשתמש בתוכניות הדמיה שונות שיאפשרו לנו לראות כיצד זה ייראה ברגע שנסיים את הבנייה, וכן, מוטב שאנחנו נבחן את כל הנקודות בהקשר רחב ולא רק בהקשר של השער עצמו.

נקודות חשובות לגבי התקנת שערים חשמליים

הנקודה הראשונה היא השטח שעומד לרשותנו והשימוש שאנחנו מתכוונים לעשות בשער. מן הסתם, אם מדובר בשער חשמלי לחניה הוא צריך להיות גדול ומרווח יותר מאשר שער חשמלי שמיועד עבור כניסה למבנה נניח. מאחר ודרך השער של החנייה, אמורות להיכנס מכוניות בסדרי גודל שונים.

כאן אנחנו מגיעים לנקודה השנייה וזה הגובה. אנחנו צריכים לחשב מה צריך להיות גובה השער. הרי אם אנחנו מעוניינים שמכונית או משאית תעבור דרך השער, זה סיפור שונה לגמרי מהשאלה, האם אנחנו רוצים שאדם או חיה יעברו דרך השער. אנחנו צריכים לבדוק האם יש הגבלת גובה במקום.

נקודה שלישית זה החיבור לאלמנטים אחרים בסביבה. זה אומר שעלינו לבחון את החיבור לעיצוב הסביבתי, לחומה או לגדר, זה אומר האם אנחנו רוצים שער שהוא פלטה, סגור הרמטית, או שער שבנוי ממוטות. האם יהיה זה מברזל, אלומיניום או שער שמשולב בו חומרים נוספים, כמו עץ וזכוכית.

נקודה רביעית שצריך לבחון זה האופן בו השער נפתח. האם הוא ייפתח באמצעות שלט, זיהוי מספר כלי רכב, זיהוי פנים, או שמא יהיה זה שער שייפתח באמצעות חיוג קוד בפלאפון. כיום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מנגנונים לפתיחת שערים חשמליים, אשר מאפשרים לנו ליהנות מאבטחה והגנה מלאה במקום, בין אם זה בית פרטי, בניין מגורים או בניין משרדים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*