שעות הפנאי: 7 סדרות ישראליות הפופולאריות – כדאי להיצמד לטלוויזיה?

שעות הפנאי: 7 סדרות ישראליות הפופולאריות – כדאי להיצמד לטלוויזיה?

הטלוויזיה היא אחת ההנאות הגדולות של כולנו, אנחנו תמיד נהנים לשבת מולה וליהנות מסרטים עוצרי נשימה, שידורי ספורט ישירים, תוכניות ריאליטי מהפנטות, תוכניות מוזיקה וכמובן סדרות מהארץ ומהעולם. סדרות ישראליות נוחלות בשנים האחרונות הצלחה כבירה, יותר ויותר סדרות עם השחקנים הישראלים המוכרים כובשות את המסך והציבור הישראלי מתמכר בכל פעם מחדש. סדרות ישראליות לא רק משלבות דרמה, צחוק, מתח או פעולה הן מציגות לנו גם את הצד הישראלי כמו שאנחנו אוהבים ותמיד יהיה לנו יותר קל להתחבר לסדרה ישראלית מאשר סדרה שמגיעה אלינו מעבר לים. יש הרבה מאוד סדרות ישראליות בסלקום טיוי, אנחנו ממליצים על כמעט כל סדרות שיצאו בשנים האחרונות אבל תמיד יש את הסדרות שהן הטובות ביותר:

רמזור
יש סדרות שפשוט אי אפשר להפסיק לראות ואין ספק שהסדרה המצליחה והמצחיקה של אדיר מילר היא אחת הסדרות הטובות ביותר שיוצרו כאן בישראל. בסדרה אדיר מילר וחבריו מציגים לנו את העולם של הגברים בישראל מנקודת מבט של רווק, נשוי וגרוש- כל שנייה של צפייה שווה לכולנו צחוק גדול.

הבורר
סדרת הפשע שכבשה את המסך שמצליחה להכניס אותנו לעולם של משפחות העולם התחתון. הסדרה לא רק מראה לנו את הצדדים ההיפים ומהמענגים של אותם האנשים האלו אלא גם את ההתמודדות היום יומית שלהם עם החיים הלא פשוטים אליהם נקלעו. גם בסדרת הבורר ישנם קטעים מצחיקים ומשעשעים שיוצרים סדרה שאפשר לראות בלופ פעם אחר פעם.

רון
יש סדרות שלא מספקות לנו סיפור יוצא דופן ואין בהם מסר שניקח לחיים אבל הן פשוט סדרות ממכרות והסדרה רון היא בהחלט אחת כזו. רון הוא בחור לא יוצלח שנקלע לסיטואציות מביכות ומשעשעות שבסופן מי שמרוויח זה אתם כי אתם לא מפסיקים לצחוק. צפייה חובה בכל הפרקים.

זגורי אימפריה
המשפחה שכבשה את המסך וגרמה לכולנו להתמכר הפכה את הטלוויזיה הישראלית למצחיקה יותר ואיכותית יותר. הסדרה מספרת את סיפורה של משפחה מרוקאית טיפוסית שנאלצת להתמודד עם כישוף של סב המשפחה לאחר פטירתו. מי שעדיין לא ראה לא מבין מה הוא מפסיד.

סברי מרנן
מי לא מכיר את הסיטואציה ששני הצדדים במשפחה מנומסים אחד לשני, מחבבים אחד את השני ומכבדים האחד את השני אבל השוני ביניהם הוא שוני של שמיים וארץ. סברי מרנן מביאה למסך שלכם כייף גדול והמון צחוק שכולנו יכולים להזדהות איתו.

להרוג את סבתא
עוד סדרה ממכרת שמספרת את סיפורה של סבתא מצחיקה שלא מוכנה לוותר על הבית שלה, גם לא בעד שום סכום שבעולם. סדרה שעושה חשק לצפות בה שוב ושוב וגם מעבירה מסר שבחיים לא הכל זה כסף ולפעמים האהבה והחיבור לשורשים חשובים הרבה יותר.

הקלמרים
גם עבור הילדים שלכם יש סדרות מצחיקות והקלמרים עם אודי ואביעד זו הסדרה שלכם הכי ייהנו לצפות בה. אודי ואביעד משגעים את בית הספר והכל בשילוב סיטואציות מצחיקות והומור איכותי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*