שנה שישית לפרוייקט ״משקפיים ורודים״

שנה שישית לפרוייקט ״משקפיים ורודים״

השבוע התקיים בבית יד לבנים טקס הסיום השישי של פרוייקט הצילום ״משקפיים ורודים״, השנה תחת הכותרת  "כאן ועכשיו- אשדוד שלי"

מיזם ״משקפיים ורודים״ מבית ״מהות״ ומרכז מונארט הפך למסורת ומתקיים זו השנה השישית. המיזם מעביר את בני הנוער תהליך של לימוד טכני ויצירתי של צילום. הצילום במהותו הינו כלי ייחודי להסתכלות, התבוננות ושוטטות, כלי המביא אותנו החברה לראייה אחרת / שונה של חיי היום יום, כלי המצליח להפוך את המסובך לברור וההפך. פרויקט משקפים ורודים מהווה מעין מראה עצמית של החברה שלנו, דרך עיניהם של בני הנוער המשתתפים במיזם אנו רואים את העולם על גווניו השונים.

התערוכה נפתחה  עם להקת "קולות שלובים"  בניהולו המוזיקלי של דותן בראודה ולאחר מכן הוקרן קליפ שצילמו ערכו אבי רוקח ויניב זוהר המתאר את החוויה והתהליך שמשתתפי הפרויקט עברו.

כיבדו בנוכחותם מנכ״לית מהות הגב׳ סימונה מורלי, הגב' אילנה סיסו מנהלת קשרי קהילה אדמה אגן. הגב׳ נעמי אדר המשנה למנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי ומנהלת מוסדות התרבות והאמנות שנבצר ממנה להגיע, מסרה את  ברכתה כך גם מר יגאל בן זיקרי סמנכ"ל דוברות ותקשורת תאגידית חברת נמל אשדוד.

המנטורים ומנחי הפרויקט יגאל סלבין ורפי קורן:

תודות גדולות מגיעות לצלמים המוכשרים גאל סלבין ורפי קורן, לליזט חיון מנהלת תפעול מונארט מרכז תרבות, למיכל מאיוסט רכזת פרויקטים מטעם מונארט אליהו גבייה רכז הפרויקט מהות, ברז'יט דוקהן ראש תחום מניעה והסברה במהות

התערוכה תוצג במועדון בית החייל  עד ה 19.8 ולאחר מכן תוצג במונארט מרכז תרבות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*