שמרו על הבית. 4-2 לעירוני אשדוד על מכבי באר שבע.

שמרו על הבית. 4-2 לעירוני אשדוד על מכבי באר שבע.

במשחק ההשלמה שלה ממשחקי יום השישי האחרון, אירחה אחר הצהריים (שני) מכבי עירוני אשדוד את קבוצת מכבי באר שבע במסגרת המחזור השביעי של ליגה ב' דרום ב'.

עירוני אשדוד קיוותה לסמן וי על עוד משחק בית, ועשתה זאת בצורה לא פשוטה בכלל, כשגברה בתוצאה 4-2 על היריבה העיקשת מבירת הנגב.
כ-350 אוהדי עירוני שהגיעו בשעה לא אטרקטיבית ממש, בטח לא שהמשחק באמצע השבוע, ושאנשים עדיין בזמן עבודתם, ראו כבר בדקה התשיעית את קבוצתם בצהוב עולה ליתרון של 1-0. פריצה נהדרת של המגן הימני דניאל סגה, שעבר לא פחות משלושה שחקני יריבה, כולל השוער, הסתיים בשער נהדר ובמהלך שלא היה מבייש לא מעט שחקני כדורגל גדולים.

רבע שעה חלפה והקבוצה של המאמן טל הירשהורן השיגה את השער השני. כדור רוחב מצד ימין של חלוץ הרכש עומר מולאי מצא את טולמסוב על קו השער, והאחרון לא התקשה לכבוש אולי את שערו הקל בקריירה, 2-0 לעירוני אשדוד. שש דקות עברו והאורחים מבאר שבע חזרו למשחק, שאננות בקרב הגנת עירוני שלא חזרה בזמן לאחור, הובילה למתפרצת נאה מצד התכולים, שהסתיימה בחילופי מסירות בין שחקני ההתקפה שקבעו 2-1 לעירוני. זו הייתה גם תוצאת המחצית.

עירוני אשדוד לא הגיעה לחצי השני, האורחת מבאר שבע החלה לצבור ביטחון לאט-לאט, ובדקה ה56 מהלך נהדר של מכבי באר שבע הימם את כל אנשי עירוני אשדוד, וקבע 2-2 מפתיע ומרשים מצד האורחים.
השחקנים בצהוב הבינו שעליהם לחזור לקצב שאפיין אותם בתחילת המשחק, ולאחר שהמאמן הירשהורן ביצע חילופים התקפיים יותר, כי אם היו באיחור של כמה דקות, הקבוצה המארחת חזרה להוביל. זה קרה בדקה ה82 כשכדור חוזר מקרן שהגיע למגן השמאלי מאור מרציאנו, הוגבה עד לקצה השני של הרחבה, שם היה לו עומר מולאי שניצח לעירוני את המשחק הקודם, ועשה זאת גם הפעם עם בעיטת יעף של חצי מספרת שהלכה עמוק אל תוך הרשת של שוער באר שבע המאוכזב.

בדקה ה88 קבע מולאי את תוצאת המשחק, כשקיבל כדור רוחב נהדר מסגה בצד ימין, ועם הראש דחק מקרוב פנימה, 4-2 לעירוני אשדוד בסיום.
אם כך, עירוני אשדוד משיגה ניצחון שלישי ברציפות במסגרת הליגה, כשבמחזור הבא מצפה לה משחק לא פשוט מול גבעת זאב החזקה.

מי שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הוא הקשר ושחקן הרכש החדש ערן מלכין. מלכין נראה מצויין בחצי הראשון, כשכל הנעת הכדור עברה דרכו, ועושה רושם שיש בעל בית חדש בקבוצה הצהובה, מלכין גם שלח בעקבות כך את דניאל טולמסוב לעמדה יותר התקפית על המגרש.

לעומת זאת נקודה חלשה במשחק של עירוני, הייתה כשלפרקי זמן מאוד ממושכים היה נראה שגם לאחר שבעה משחקי ליגה, אין עדיין שיטת משחק קבועה לעירוני אשדוד, ועושה רושם שהמאמן הירשהורן יצטרך לתת על כך את הדעת לקראת המשך הדרך.

צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*