שמפו נגד נשירת שיער לגברים

שמפו נגד נשירת שיער לגברים

סובלים מנשירת שיער? רוצים למנוע או לצמצם את התופעה המטרידה? הגעתם למקום הנכון, הכל על שמפו טבעי נגד נשירת שיער.

מה גורם לנשירת שיער בקרב גברים?

אחד הגורמים הנפוצים לנשירת שיער בקרב גברים הוא הגורם הגנטי, כך שאם יש לכם במשפחה תופעה של נשירת שיער, אל תתפלאו אם גם אתם תצטרכו להתמודד עם התופעה. כמובן שלא רק הגורם הגנטי משחק פה תפקיד, כי אם גורמים נוספים כמו תזונה לא נכונה למשל. כלומר, במידה ולגוף שלכם יהיו חסרים הויטמינים שאחראים על חיזוק זקיקי השיער, סביר להניח שתחוו מתי שהוא נשירת שיער מוגברת.

במידה ואתם נמצאים במצב של לחץ נפשי או מצב רוח ירוד, יתכן מאד והדבר ישפיע על ההתנהלות התקינה של מערכות הגוף השונות, כמו גם על תהליך הצמחת השיער. כמובן שאם אתם נוטלים תרופות כאלה שכחלק מתופעות הלוואי שלהן הן גם גורמות לנשירת שיער, סביר להניח שזו תהיה הסיבה.

איך עובד שמפו נגד נשירת שיער?

שמפו טבעי נגד נשירת שיער הוא שמפו המכיל ברוב המקרים תערובת של שמנים צמחיים מינרלים, מים, מלח ושמנים אתריים. חלק מהתכשירים מכילים שמן רוזמרין, שמן נבט חיטה ורוזמרין.

מדובר בחומרים טבעיים שהתפקיד שלהם הוא לחזק את שורשי השיער ולעודד את מחזור הצמיחה שלהם. כל זאת בניגוד כמובן לתכשירים המכילים חומרים לא טבעיים שעלולים לפגוע בזקיקי השיער שלכם. במידה ואתם סובלים מנשירת שיער והמצב עדיין לא קטסטרופלי, השמפו הטבעי בהחלט יוכל לסייע לכם להימנע מהשתלת שיער או נטילת כדורים.

אגב, חשוב לציין שמעבר לעובדה שהשמפו הטבעי מונע נשירת שיער, הוא גם מעניק לו ברק וגמישות, מחליק את השיער, עוזר בשמירה על היגיינת הקרקפת ועוד, כך שבאופן כללי וללא קשר לנשירת השיער, מומלץ מאוד להשתמש בו ולא בתכשירים המכילים חומרים כימיים שמזיקים לשיער.

איך נמנעים מנשירת שיער?

במידה ואכן אורח החיים כולל תזונה לא נכונה וחסרים לכם ויטמינים בגוף, אנחנו ממליצים לכם לחזור לתזונה נכונה על מנת למנוע את נשירת השיער. כמובן שכדאי מאד לעשות בדיקות דם כלליות לפני שממהרים ליטול ויטמינים בצורה קבועה.

בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לגשת לרופא המשפחה שלכם ולבצע בדיקות כלליות, על מנת לוודא שנשירת השיער שלכם לא נגרמת כתוצאה מפעילות לא תקינה או יתר פעילות של בלוטת התריס שלכם למשל.

כמובן שבמידה ואתם סובלים ממצב נפשי רעוע, לחץ או חרדה, אנחנו ממליצים לכם קודם כל לגשת ולקבל טיפול. כמו כן, תמיד מומלץ לעסות את הקרקפת על מנת להזרים את הדם למקום ולעודד את מחזור צמיחת השיער שלכם. בסופו של דבר, מדובר בפעולה קלילה שאתם יכולים לעשות בעצמכם ואם תקפידו עליה באופן יום יומי, סביר להניח שתראו תוצאות.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*