שמירה על איכות החיים

שמירה על איכות החיים

יש בעולם שלנו שני סוגים של אנשים: אלה שאוהבים אמבטיות ואלה שחובבים מקלחונים. סוג אחד של אנשים פיצח את סוג החיים הטובים. וכמובן שאנחנו מדברים על אלה שבסוף כל יום עבודה ארוך יכולים להפוך את האמבטיה שלהם לג'קוזי פרטי.

העניין הוא שאמבטיות לא מחזיקות מעמד לנצח, במיוחד אם לא שומרים עליהן כמו שצריך. הן צוברות כתמים, קילופים, סדקים וחלודה. אבל היום ניתן לבצע חידוש אמבטיה בקלות. ציפוי אמבטיה מתאים במיוחד למקרים קלים, והלבשת אמבטיה יכולה להתאים למקרים קשים יותר.

ככה או ככה, אין צורך שתרוצו להוציא אלפי שקלים על אמבטיה חדשה (אם תתעקשו אפשר לעשות גם את זה). בתהליך פשוט שאורך בין שעתיים לשלוש ניתן להפוך כל אמבטיה ישנה לנוצצת ומבריקה.

אמבטיה והחיים הטובים

בין אם אתם אנשים של אמבטיה ובין אם לא – חדר הרחצה הוא אחד החללים הכי אינטימיים בבית. גם אם אין לכם ג'קוזי פרטי, אתם תתקלחו ותנקו את עצמכם בתוך החדר יום יום.

יש אנשים שבשבילם מקלחת היא סוג של תרפיה. וגם אם לא, היא לכל הפחות פעולה שעוזרת לנו לשטוף מעלינו את הסטרס, המתחים והלחץ של היום, יחד עם הלכלוך.

החוויה הזו עלולה להיפגע כשגוף האמבטיה מתחיל להתבלות. כמו שציינו מקודם, זה יכול להגיע למצבי חלודה וסדקים (מצבים חמורים), אבל גם כתמים שאי אפשר להסיר מפריעים להרמוניה.

אז איך אפשר לשמור על האמבטיה כמו חדשה?

  • כדי להימנע מהמצבים הלא נעימים שהזכרנו למעלה, עליכם לדאוג לשגרת טיפוח קבועה. הטיפים המרכזיים הם:
  • -לנקות את האמבטיה מינימום פעם בשבוע. לנסות לוותר על הכימיקלים (שלא תמיד באים במגע טוב עם ציפוי האמבטיה) ולהשתמש בחומרים טבעיים (חומץ וסודה לשתייה למשל).
  • -לשמור על חלון או דלת פתוחה בסיום כל רחצה וכל עוד אף אחד לא מתקלח (כדי למנוע מהאדים להידבק לגוף האמבטיה).
  • -להעביר מטלית יבשה על האמבטיה בסיום כל מקלחת (או לכל הפחות כמה פעמים בשבוע).

הערה חשובה: אם חומרי הניקוי הטבעיים לא עושים את העבודה כמו שצריך ואתם רוצים להשתמש בכימיקלים, זה בסדר. אבל עליכם לוודא קודם כל עם היצרן איזה חומר ניקוי מתאים לעבודה עם המשטח הקיים.

חשוב לציין בנוסף ששגרת ניקיון לא תחזיר את האמבטיה שלכם למצב חדש, אלא רק תעכב את תהליך הבלאי. אבל כמו שאמרנו, אם האמבטיה שלכם נמצאת במצב לא טוב (או רע) תמיד תוכלו לחדש אותה. אז בואו נדבר על האופציות שעומדות לרשותכם.

איך עובד תהליך ציפוי אמבטיה?

אז ציפוי אמבטיה הוא בעצם פיתרון מהיר לטווח הקצר. ניתן ליישם אותו על אמבטיות שנמצאות במצב יחסית טוב (למשל, כתמים שאי אפשר להסיר). מדובר בעבודה של 3 שעות שמתבצעת בצורה אסתטית ואך ורק מעל משטח האמבטיה הישן, בלי להשאיר לכלוכים ובלגן. בסופה ואחרי המתנה של 24 שעות תחכה לכם אמבטיה חדשה למראה.

אנשי המקצוע יקלפו בעזרת חומצות מיוחדות וצמר פלדה את הציפוי הפגום ולאחר מכן יתיזו כמה שכבות של ציפוי אמייל חדש.

חומר האמייל משמש את תעשיית הריהוט הרבה, מדובר בחומר חזק ועמיד בפני טמפרטורות גבוהות שניתן להזמין בכמה גוונים.

לא רק שחידוש אמבטיה הוא הזדמנות נפלאה להחזיר לאמבטיה הישנה שלכם את הקסם, אלא שגם תוכלו לתת לחדר הרחצה טאץ' עיצובי עם גוון חדש.

במקרי חלודה או סדקים, מומלץ ללכת על הלבשת אמבטיה. אם תרצו, תוכלו למצוא באתר של תותי אמבטיות עוד פתרונות אפשריים, תמונות של פרויקטים קודמים והרבה מידע מקצועי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*