שלושת הדברים שאתם חייבים לדעת כדי לקדם את האתר בגוגל

שלושת הדברים שאתם חייבים לדעת כדי לקדם את האתר בגוגל

כשאנו מקדמים את האתר שלנו, עלינו לפעול לפי מאות קריטריונים שגוגל קובע מראש ומשנה מעת לעת, בהתאם למגוון החלטות ושיקולים שהוא עושה. תהליך קידום של האתר שלנו, מטרתו לקבל כמה שיותר "נקודות" בגוגל, כדי שנופיע במקומות הראשונים במנוע החיפוש. תהליך ואופן קידום האתר שלנו ישפיע על דירוגו, ובכך יגרום לכמה שיותר גולשים להיחשף אליו, זאת בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות לתחום שהאתר שלנו עוסק בו, כמובן.

3 דברים שאתם חייבים לדעת על קידום אתר

בעוד שיש קריטריונים ברורים שידוע כי עמידה בהם תזכה אותנו ביותר "נקודות" בתהליך הקידום, ישנם 3 דברים חשובים שחייבים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך הקידום שלכם, וייתכן שאינכם מודעים להם:

  1. איכות – גוגל מדרגים את דפי האינטרנט השונים ומנסים להבין האם התוכן באתר שלנו איכותי או לא, האם התוכן מעניין וייחודי, ולא פחות חשוב – האם התוכן שלנו מקורי ולא משוכפל. אם התוכן משוכפל, גוגל לא יכול לדעת האם מה שאנחנו מציעים לגולשים שלנו אכן איכותי ושונה. כלומר, כשאנו יוצרים תוכן לאתר, עלינו לחשוב תמיד איזה ערך מוסף ייחודי ושימושי אנו מסוגלים להציע שישכנע את הגולשים שלנו שהם הגיעו למקום הנכון עבורם. כך גוגל יבין שאנחנו טובים יותר בהשוואה למתחרים שלנו באותו הנושא.
  2. אמון – כשאנו מנסים לדרג את האתר גבוה ככל הניתן, אמון הוא קריטריון סופר חשוב. אתר שניתן לתת בו אמון הוא אתר שיש עליו המלצות, ביקורות טובות וחיוביות. לכן, כשיש קישורים מאתרים סמכותיים זה מעלה את האמון של האתר שלנו.
  3. סמכותיות – גוגל רוצה להראות אתרים שהם פופולאריים, אתרים שהרבה גולשים נכנסים אליהם ונשארים בהם זמן מה. קהילה של מעריצים, רשת חברתית, שיתופים, תגובות, מראים כי האתר שלנו אמין.

חשוב לפעול לפי החוקים של גוגל ובכך לוודא שתהליך הקידום יהיה מוצלח!

לקידום אתר לעסק שלכם: https://nirazo.co.il

צילום: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*