שלום אסייג במופע חדש!

שלום אסייג במופע חדש!

לאחר סיבוב הופעות מוצלח בארצות הברית יוצא שלום אסייג בסיבוב הופעות חדש!!

שלום אסייג עשה היסטוריה בחודש יולי שנת 2009 – לראשונה, אמפי קיסריה שידע לארח הופעות זמר גדולות של זמרים וזמרות נודעים בישראל, היה גאה לארח מופע סטנד אפ מטריף חושים בכיכובו של גדול הסטנדאפיסטים בישראל. כמובן שמופע זה מילא את אמפי קיסריה עד אפס מקום, אלפים מרבבות מעריציו של שלום, מכל הארץ, נהרו לקיסריה באותו ערב וחזו במופע הסטנד אפ הראשון באמפי אשר הביע את חותמו והראה לכולם שקיסריה זה לא רק להופעות זמר.
שלום אחראי לעוד אירועים היסטוריים בתחומו, כמו למשל – בשנת 1997 זכה אסייג בפרס "נוצת הזהב" של אקו"ם על המופע "אסייג לחוכמה שתיקה" והפך לסטנדאפיסט הראשון והיחיד שזכה בפרס זה.
שלום הוא אמן מיוחד במינו ומוכשר מאין כמוהו – בנוסף להיותו סטנדאפיסט מהמעלה הראשונה, שלום הוא גם שחקן קולנוע וטלוויזיה אשר שיחק בסרטים רבים כמו גם בסדרות טלוויזיה רבות ומצליחות.
בימים אלו משדרת הזכיינית "רשת" בערוץ 22 את הסדרה "שנות ה-80" בכיכובו של שלום אסייג המספרת על ילדות של שלום בטירת הכרמל של שנות ה-80 של המאה העשרים.
שלום הוא גם מנחה אשר הנחה והשתתף במספר תוכניות טלוויזיה מצליחות כאשר המובילה ביניהם היא "צחוק מהעבודה" אשר משדרת כבר שבע עונות.

במוצ"ש 2/5/15 בשעה 21:30 בבית יד לבנים. טל': 8545833/4.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*