שיש איכותי למטבח יוקרתי

שיש איכותי למטבח יוקרתי

שיש למטבח יכול לכלול את משטח העבודה ואת  ריצוף השיש למטבח, שיכול להתפרס לכל הבית.

שיש למטבח יכול להיות הפתרון המושלם ליצירת עיצוב אחיד. ריצוף שיש לצד משטח עבודה משיש.

אריחי שיש מזוגגים הם מעשה ידי אדם ומגיעים במגוון גדול של עיצובים, צבעים, הדפסים ומרקמים. ניתן לעצב אריחים כדי לדמות חומרים טבעיים כמו עץ, במבוק ואפילו שיש. אריחים מזוגגים מתאימים לשימוש פנים וחוץ, וגימורים מבריקים, מט ומונעים החלקה.

לפני שנתחיל לצלול לעומק, בואן נבין מהו שיש?

אבן המופיעה באופן טבעי הנוצרת מסיד, דולומיט או גיר, שיש היא אבן נקבובית צפופה עם קצב ספיגת מים גבוה. אבן זו, המציעה מערבולות מרתקות ודפוסים ורידיים על פני השטח, נעשה שימוש נרחב בארכיטקטורה כריצוף וחיפוי קירות.

תצורות ריצוף שיש

תערובת של חימר ומינרלים אחרים כמו סיליקה, קוורץ ופלדה-פלדה הנאפים בטמפרטורות גבוהות מרכיבים אריחים מזוגגים. תהליך זה יוצר מעין מצע זכוכית לאורך האריח ומעניק לו את המרקם החלק האופייני לו. אריחים אלה כוללים ציפוי כללי עם זיגוג ספיגת מים נמוכה והשיש עמיד הרבה יותר. שיש איכותי למטבח עמיד למים ולחום. ריצוף השיש למטבח מהווה השלמה לשיש של משטח העבודה.

שיש איכותי למטבח הינו סמל של יוקרה ושפע – שיש למטבח קלאסי ויוקרתי

ריצוף שיש הוא זה מכבר סמל של יוקרה ושפע. הריצוף המועדף על ארמונות ברחבי העולם, כל חלק הוא ייחודי בדרכו. הברק של אבן מלוטשת ומראה הטבעי האותנטי להפליא מוסיפים למושך האסתטי.

בעוד שאריחים מזוגגים זמינים במגוון עצום של צבעים וגימורים המושכים את העין, המראה הכללי פחות אותנטי בהשוואה לעץ טבעי או אבן. אמנם ניתן ליצור אפקט שיש מלאכותי באמצעות אריחים מזוגגים, אך קווי הדיס בהנחת אריחי הרצפה נראים יותר בהשוואה לשיש.

ריצוף שיש למטבח שלכם

החומר הטבעי והגולמי של השיש, נוטה להגיב בקלות רבה עם רוב החומרים, לכן במחצבות השיש ובגימורי השיש בחברות, מוסיפים חומרים שיסייעו לעמידות השיש לאורך שנים במטבח שלכם.

אל תתפשרו בכל הקשור לשיש למטבח שלכם.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*